Jävla trist dock att Umeå är på oss i sociala medier i vanlig ordning kvällen innan och psykar. Piteå är självklara huvudrepresentanter för övre norrland med 6 deltagare, då snackar de masska skit i messenger. Är det ens någon delegation som har 6 spelare utöver oss? 😭
Tack alla som kom, grymt skoj att se så många av er igen :)
Information till dom som inte va där!
Tyvärr är det här sista Blood Bowl Hos Liza då vi inte kommer ha tillgång till lokalen längre, det kommer säkert andra event i Sundsvall i framtiden, för mig själv är det lite 50/50 hurvida jag kommer va drivande i dom, men kommer säkert hjälpa till iaf och om inte annat spela!
Comments
Tack @brocCooLi
Rimligt ändå.
Hoppas att maten och ölen på Centralen smakar gott för SJ har "levererat" som vanligt...
Skulle varit i Sundsvall nu men står i Furuvik (sedan två timmar) och verkar vara "minst" en timme till...
Någon på samma tåg som har en plan och vill spela?? :)
Pappa fixar
Lottar imorgon.
@Chrixx jag och sirvejlance väntar i Tobo, så snart kanske vi är ikapp er...
Vi är på Bishop
Sålde @Aos öl på plats som vanligt under turneringen?
@Frantic nej men @Ikterus har köpt några plattor så Finn några öl på plats, hinner säkert på systemet på lunchen på lördag.
Jävla trist dock att Umeå är på oss i sociala medier i vanlig ordning kvällen innan och psykar. Piteå är självklara huvudrepresentanter för övre norrland med 6 deltagare, då snackar de masska skit i messenger. Är det ens någon delegation som har 6 spelare utöver oss? 😭
Snotlings brukar också vara många på plan, men det brukar inte hjälpa i slutet….. ;-)
I övrigt så är vi flera coacher från hufvudstaden… just saying….
@Juiblex tydligt uppdelat i lag?
Det var det värsta! Trodde bara vi hade två lag från Piteå!
@Chrixx @Melisqus därför en tar nattåg pga sj alltid levererar. skulle varit framme 03:30 egentligen men kom mer lagom nu vid 05:15 istället
Vi från Gävle sitter fast i en bilolycka på E4 och kommer eventuellt bli sena.
@brocCooLi nice, det är inte ofta det är en fördel med en försening så det gäller att njuta när tillfälle ges.
@Viccy tråkigt, hoppas ni är hyfsat i tid-
Vi är på rull och ser ut att vara framme ca: 09:10.
Jag ser att det är otroligt jämnt, men @Frantic håller förstaplatsen :)
Draw for round 4
Table Match
1 KLM vs AIM
2 TRE vs GBD
3 GBG vs BOP
4 ZaG vs HSB
5 UBB vs PBB
6 PB2 vs LVM
Results after round 3
# Team
KLM 6
TRE 4
AIM 4
GBD 4
GBG 3
BOP 3
ZaG 3
HSB 3
UBB 2
PBB 2
PB2 2
LVM 0
Vilka möter varandra under morgondagen?
@Frantic går att läsa några poster upp!
Mina Ranta gissningar möter varandra imorgon 🤷
KLM verkar vara i bra position inför sista. Har inte räknat men såg ut som de åter vann rundan som lag.
Sirvejlans 1:a individuellt. Heja
Priser:
Team 1 - KLM
Team 2 - GBG
Best Individual - Mellis - priset går till 2an Coma
Best Stunty - Frantic
Best Painted - Adrian (Piteå)
Most TD - Grumple me 10 td
Most Cas - Kaju så priset går till Keith
Team 3 - GBD
Quiz vinnare - Marty33
Tack för ett superfint arrangemang!
Trist att det var sista i lokalen, men blir spännande när vi får besöka er igen nästa år och får se vart vi hamnar.
@Aos - tack för en kul turnering! Jag skulle vilja få antingen adminåtkomst eller xml-filen till NAF. Hours on du behöver nåt.
Tack alla som kom, grymt skoj att se så många av er igen :)
Information till dom som inte va där!
Tyvärr är det här sista Blood Bowl Hos Liza då vi inte kommer ha tillgång till lokalen längre, det kommer säkert andra event i Sundsvall i framtiden, för mig själv är det lite 50/50 hurvida jag kommer va drivande i dom, men kommer säkert hjälpa till iaf och om inte annat spela!
Åter tack igen till alla som kom!
Stort tack!
Det var riktigt trevligt ( som vanligt ) att se alla gamla och nya ansikten igen!
Hoppas vi ses snart igen!