Då rundan drar igång på måndag tar jag mig friheten att starta en tråd. Förstod det på @Juiblex att omgången skulle rulla till 21/4.
Jag och @Pertan tar ett bord på torsdag (4/4) kl 17-ish.
Ljunggren mot helllstrom på Alphaspel torsdag 4/4 kl. 17:45.
Vi kniper ett bord. Må bäste alv vinna!
@Ionas och jag kör en shoot out på torsdag 4/4 och tar ett bord.
@NIWnW och jag tar ett bord torsdag vid 18.
@sirvejlance och jag spelar nu på torsdag och hugger ett bord
Jag och @Lockmund bokar ett bord nu på torsdag vid 18
Jag och @Skullflame bokar gärna ett bord nästa torsdag 17 april från typ 17:45.
Jag ska spela mot @Juiblex den här rundan, men får inte tag i honom vare sig på privatmejl eller via forumchatten. Har det hänt honom något?
@Oerjan Jag tror han har varit bortrest men är tillbaka. Messade med honom tidigare idag. Jag pokade honom och hoppas han hör av sig inom kort.
@Ionas Tack!
Hej! Jag och skullflame tänkte som sagt lira seriematch imorgon. Vilka nummer på borden ärdet som vi förfogar över?
Det kan variera lite från gång till gång - brukar synas på alfas hemsida under evenemang.
Den här gången är det 1-2, 30-31
Jag och @Chrixx tar ett bord imorgon
De har inte skrivit något om imorgon åtminstone
Jättebra, tack. Då tar vi bord 1 imorgon.
Man måste klicka in på Evenemang…
Då tar jag och @Duckwing bord 2 imorgon :)
Hej! @Skullflame har blivit sjuk så vi måste tyvärr ställa in dagens match. Bord 1 är således ledigt.
Hoppas spelgeneralerna ser detta. Troligen är han inte frisk förrän nästa vecka.
Comments
Ljunggren mot helllstrom på Alphaspel torsdag 4/4 kl. 17:45.
Vi kniper ett bord. Må bäste alv vinna!
@Ionas och jag kör en shoot out på torsdag 4/4 och tar ett bord.
@NIWnW och jag tar ett bord torsdag vid 18.
@sirvejlance och jag spelar nu på torsdag och hugger ett bord
Jag och @Lockmund bokar ett bord nu på torsdag vid 18
Jag och @Skullflame bokar gärna ett bord nästa torsdag 17 april från typ 17:45.
Jag ska spela mot @Juiblex den här rundan, men får inte tag i honom vare sig på privatmejl eller via forumchatten. Har det hänt honom något?
@Oerjan Jag tror han har varit bortrest men är tillbaka. Messade med honom tidigare idag. Jag pokade honom och hoppas han hör av sig inom kort.
@Ionas Tack!
Hej! Jag och skullflame tänkte som sagt lira seriematch imorgon. Vilka nummer på borden ärdet som vi förfogar över?
Det kan variera lite från gång till gång - brukar synas på alfas hemsida under evenemang.
Den här gången är det 1-2, 30-31
Jag och @Chrixx tar ett bord imorgon
De har inte skrivit något om imorgon åtminstone
Jättebra, tack. Då tar vi bord 1 imorgon.
Man måste klicka in på Evenemang…
Då tar jag och @Duckwing bord 2 imorgon :)
Hej! @Skullflame har blivit sjuk så vi måste tyvärr ställa in dagens match. Bord 1 är således ledigt.
Hoppas spelgeneralerna ser detta. Troligen är han inte frisk förrän nästa vecka.