De flesta nya starplayer modeller gillar jag men den här är ju väldigt ful. Han är typ i linje med Sidewinder så hotar inte riktigt positionen för star genom att vara både lite bättre och lite sämre. Förtjänar dock att bli bannad tillsammans med giftblandaren men jag är ju väldigt anti stars.
@Juiblex håller med! De borde vara bra/ok (stats och skills) eller ha en specialförmåga inte båda i min mening. Det blir för mycket kaka på kaka och så blir de bannade för spel i kompetativa settings.
bort med specials som inte gör figuren unik (extra reroll, extra mb, extra skillreroll).
utöver det lite som @coma skrev. Det är OK med de stars som ger en annorlunda engångsgrej men då ska de inte vara kuggar i övrigt. Det är OK med Griff bara han dör turn 1.
Comments
Kul men vad kommer han kosta är väl frågan. Det är väl union som lär vara öht aktuella eller?
edit: ok tog på mig läsglasögonen. 250. Kanske kanske.
Han är la i kategorin ”dyra alvstars som bara ligalag som ligger jävligt under någonsin har råd med”.
Första star playern med hi-tops?
Jag vet inte - du spelar union och tar honom istället för ena blitzern? Kanske kan gå med vissa regler.
med eubowl regler 1 thrower, 2 catchers, 2 blitzers, 1 rr. safe
De flesta nya starplayer modeller gillar jag men den här är ju väldigt ful. Han är typ i linje med Sidewinder så hotar inte riktigt positionen för star genom att vara både lite bättre och lite sämre. Förtjänar dock att bli bannad tillsammans med giftblandaren men jag är ju väldigt anti stars.
gillade inte modellen alls. tvi :P
Ganska lik Eddie Izzard, eller är det bara jag?
Nej @Ionas , du är varken den enda som är ganska lik Eddie Izzard eller ganska lik Eddie Izzard.
Känns spontant som ytterligare en megastar....
Synd att dom går så over the top med deras special skills...
jag måste nog hålla med @grumplekins här
Även en blind höna va
Inte ens Eddie Izzard är särskilt lik Eddie Izzard längre.
@Juiblex håller med! De borde vara bra/ok (stats och skills) eller ha en specialförmåga inte båda i min mening. Det blir för mycket kaka på kaka och så blir de bannade för spel i kompetativa settings.
Eftersom ni beställde min åsikt:
bort med +2 på removalskills
bort med specials som inte gör figuren unik (extra reroll, extra mb, extra skillreroll).
utöver det lite som @coma skrev. Det är OK med de stars som ger en annorlunda engångsgrej men då ska de inte vara kuggar i övrigt. Det är OK med Griff bara han dör turn 1.
@grumplekins +2 på hela ditt uttalande! :D
vad sägs följande star:
exakt samma stats som Griff.
special skill: kan ändra ko till dead på sig själv.
Bra!