Efter @Ionas noggranna läsning av tråden inser regelkommittén att vi kommunicerat dubbelt kring huruvida Skitter är tillåten i turneringen eller inte. Coachen som tänkt använda Skitter har kontaktats och storsint nog accepterat ett annat roster. Vi hoppas att detta inte innebär att någon blir alltför besviken och vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter (inklusive klåda) som detta kan ha orsakat.
Bara så alla förstår vidden av min pirrighet kring det här eventet: senaste gången jag deltog i en riktig Blood Bowl-turnering så var Ingvar Carlsson statsminister.
Comments
@Melisqus japp det är klart.
Hur inkorporeras konceptet megastars i Örebro?
Tänkte på:
mega=kjempe
star=flott
megastar=kjempeflott
Tog det på norska så @kaju förstår
Tack för alla input.
Vi kikar på detta.
Kan folket skriva vad dom vill äta på Chandani dom som har skrivit att dom ska med.
1xGARLIC NAAN
1xCHICKEN CHANDANI
@kaju SEKWA CHANDANI
låter gott
sejfa med samosa till?
Samma som Duckwing.
Var ses folk på fredag? Pitchers?
@kaju
Daal Masala & Plain Naan
@kaju
GARLIC NAAN & CHICKEN CHANDANI
@kaju jag tar samma lika som @Chrixx
Efter @Ionas noggranna läsning av tråden inser regelkommittén att vi kommunicerat dubbelt kring huruvida Skitter är tillåten i turneringen eller inte. Coachen som tänkt använda Skitter har kontaktats och storsint nog accepterat ett annat roster. Vi hoppas att detta inte innebär att någon blir alltför besviken och vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter (inklusive klåda) som detta kan ha orsakat.
@Skuld och @inforthepain ska ni inte heta Bärsande Bashers?
Det låter lite dubbelt med Bashande Bashers. Såg det nu när jag håller på att skriva på alla rosters manuellt.
@Pertan kl 19 på Saluhallen.
@kaju Ska vara Bärsande Bashers -2. Skuld hade förmodligen tagit en träningsmatch mot sig själv innan han försökte skicka in vår anmälan.
@inforthepain Kul med lite nytt! ;)
Bara så alla förstår vidden av min pirrighet kring det här eventet: senaste gången jag deltog i en riktig Blood Bowl-turnering så var Ingvar Carlsson statsminister.
Ska bli fenomenalt skoj!
1 st DAAL MASALA och 1 st PLAIN NAAN
@kaju
ROGAN JOSH
PLAIN NAAN
@kaju Jag vill ha CHICKEN JALFREZY
@Melisqus Chicken shall frenzy? Läste du menyn och tog det mest bloodbowliga du kunde hitta?
BUTTER CHICKEN
GARLIC NAAN
@havaji Den storsinta anonyma coachen verkar vara en riktigt fin person.❤️
kaju jag äter gärna
Mutton Mango Chili
Paneer Naan
@kaju Jag äter gärna:
Chicken jalfrezy
+
Garlic naan
@grumplekins Betyder detta att du ska ha samosa eller inte när det står ett frågetecken efter.
Big Daddy ÄTA! Och jag beställde ju inget bröd! Kör med!
@grumplekins SIR YES SIR!!!
Har han slutat som statsminister? Där ser man.