Redraft Säsong 37-38
Hej alla!
Redraft är aktiverad för de lag som spelat i ligan under säsongen.
Tak för redraftbudget för ligalag är 1500. Lag som redraftar nu men inte deltar i säsongen riskerar att behöva ny redraft till lägre tak om det skulle sänkas i framtiden - så redrafta bara om ni vet att ni vill spela samma lag igen eller vet att ni gillar att redrafta.
Lag I Open som vill redrafta kommer att få möjlighet senare (efter nyår) med 1300 som budgettak.
Comments
Hej,
Försöker re-drafta mina råttor men enligt sidan har dom inte spelat några matcher? Hur går man tillväga då?
Måste kolla med @Juiblex. Antagligen har ditt lag på något sätt satts i redraft två gånger om…
Med lagets facit och kassan som anges där får jag det till 1470 redraftbudget, låter det rätt för dig? (2*40+3*30+2*20+260+1000)
Isf kan jag ändra kassan till det bara. men spelarna kanske har en extra säsong nu…
Det ser korrekt ut iaf. Får väl se om spelarna blir jätte dyra..
Hmm första gången jag redraftar.
Ska systemet lägga till pengar för spelade matcher också? Jag får bara 1.000 k + det jag hade i kassan. Det kanske är rätt men jag ville bara kolla så att det stämmer.
Jag ser att båda era lag är inställda att räkna endast matcher sen igår - tror det är något @Juiblex åstadkom då. Eller så har ni tryckt på redraftknappen två gånger. Jag börjar kika och fixa.
Ok, tack! @grumplekins
En fråga. Jag redraftade mina Skavens för att köra i open, men hann bara kört en match den här säsongen. Behöver jag redrafta igen om jag vill köra dom i ligan, eller är det bara att be admin att flytta över dom?
fyra matcher eller mindre -> ej redraft
Tack @grumplekins
Samma här; jag får inga pengar för mina 10 matcher, bara grundmiljonen och de 320k jag hade i kassan. Med 3 wins, 3 draws och 4 losses borde jag slå i taket på 1500:-.
Jag behöver hjälp av @Juiblex men det går att fixa. Vi måste ändra redraftdatum för alla. Gör inget bara när ni kommer till den skärmen så ska det bli bra sen.
Hur går det? @grumplekins @Juiblex
Hände samma sak för mig. Inga pengar för matcherna i season 37.
Alla lag ska ha fått rätt datum nu, kolla hur det funkar för er.
Kontakta mig eller @Juiblex om ni ändå får för lite pengar så fixar troligen jag det :P
Nä, har fortfarande bara 1320k för redraften, dvs grundmiljonen + kassan :( Borde ha 1500.
Det funkade fint att Redrafta mina Undead. Ingen tröst för @Oerjan dock, men ändå.
Jag fattar typ ingenting, men verkar också ha 200k för lite att använda.
Jag kan skjuta till pengar för matcher för dem som gick förbi raising funds. Skriv här.
@Oerjan du hade alltså 200+ i kassan inför sista omgången och klarade expenses, och behöver nu bli upptoppad till 1500?
@Trolle du hade 65 i kassan och ska få 190 till (1*40+3*30+3*20) stämmer det?
Inget förhör men måste se till så det blir rätt.
Borde stämma i mitt fall, om jag mot förmodan hänger med.
@Grumplekins Jag hade 320 kgp kvar i kassan efter expenses, ja. Med tio matcher spelade borde jag komma över 1500 oavsett resultat.
Hm, crap. Jag har nog klickat fram en sida för långt i redraften, för jag kommer direkt in på sidan där man får välja vilka spelare man vill ha kvar nu när jag loggar in :( Se screenshot i separat mejl.
Nu ska du ligga på taknivå
Nu gick det bättre! Tack! :)
Hur,var och när anmäler man ett färskt lag till säsong 38?
@Oxinotl så fort som den öppnas ;-).
kommer att planera och öppna upp säsong 38 under veckan.
Jag tänkte redrafta in mina stackars nobilty från Open till den riktiga. Är det dags att göra det nu och isf hur går man tillväga? Bara att klicka på anmäl till 38 och klicka sig framåt?
@Karlosaurus, ditt lag behöver redraftas, men det går bra att anmäla dem till nya säsongen redan nu.
Klick klick klick