Performance rating har inte räknats ut då 3 av 10 deltagare inte hade NAF-ranking och jag har helt enkelt inte byggt verktyget för att klara det. Resultaten ovan är utifrån de 9 matcher som spelades där båda spelare hade NAF-nummer. Jag vet inte hur NAF kommer räkna K för turneringen då det är 10 deltagare men 7 NAF - möjligen är ändringarna ovan en aning för stora om de räknar utifrån de 10 som spelade.
Comments
det är @Ynik som höll i turneringen
TBBT 2023 är över.
Stort tack till alla som var med. Jag hade en supertrevlig och mysig dag.
Stort grattis till IFTP som tog hem turneringen med 4st vinster.
Ska sätta mig med exportfilen i veckan och skicka till grumplekins så får han avgöra om det ska läggas upp eller inte.
Det är lättare att leva upp till ryktet som dryg Stockholmare om man är dålig på att hålla reda på allt sånt
förlåt!
hur går det med att rapportera till NAF @Ynik ?
Tror en deltagare behöver retconnas in med nytt ID
Precis. Ska lägga in Martin som skaffade medlemskap först så vi får in så många matcher som möjligt.
gött!
Rankingresultat från TBBT2023
Performance rating har inte räknats ut då 3 av 10 deltagare inte hade NAF-ranking och jag har helt enkelt inte byggt verktyget för att klara det. Resultaten ovan är utifrån de 9 matcher som spelades där båda spelare hade NAF-nummer. Jag vet inte hur NAF kommer räkna K för turneringen då det är 10 deltagare men 7 NAF - möjligen är ändringarna ovan en aning för stora om de räknar utifrån de 10 som spelade.