Season 37 Runda 6 ==> 12 Nov
Coacher!
Med tre dagars marginal så har samtliga matcher i runda 5 nu klarats av, mycket bra jobbat!
Vi börjar nu att närma oss slutspel och även en hel del turneringar runt om i Sveriges rike, vilket gör att vi behöver planera in våra matcher mera noggrant...
Samt att första veckan är något som heter Höstlov...
Bra jobbat alla och det är bara att blocka på!
Vi har nu bord 1-4 stående i stora spelrummet!
Comments
Snyggt jobbat med att styra upp bord <3
Upprepar vad jag skrev i R5-tråden: jag och @simon bokar bord 1 på torsdag 2/11 :)
Jag och Nyaga tar bord 4 torsdagen 9/11 kl 18
Hur funkar det med commish-lag: får jag välja dag själv, och får jag välja lag beroende på vem som coachar?
Lämpligast är väl att man kommer överens om dag? ;)
1) nej
2) ja
Jag vill spela nu på torsdag 2/11, kan någon coacha commish då?
WO?
Tror jag kan @grumplekins låt mig återkomma på PM efter att ha sonderat terrängen med de högre makterna :)
@grumplekins jag är tillgänglig dock bara dagtid
Ombokning: jag och @simon flyttar vår match från 2/11 till söndag 5/11 (och släpper därmed bokningen av bord 1 på torsdag).
Jag måste spela nästa vecka istället. Söker commish-lag-frenemy. @Ionas? @Juiblex? Torsdag är min bästa dag…
Finns det nåt ledigt bord på torsdag? Isf bokar jag och Simon ett. Det är iofs runda 7, så runda 6 kanske har förtur? Säg till så bokar jag ett annat bord.
Ser bra ut i antal spelade matcher för runda 6, trots två turneringar nu i helgen!
Även den enkla statistiken ser bra ut... intressant är att gaten ligger på ett snitt av 10K.. dvs varje match genererar 50k till kassan minst.
Nu endast 1,5 rundor kvar innan kvalspel och alternativa kvalet drar igång!
Jag o @helllstrom spelar ikväll
Jag och @MuminSlayer paxar bord 1 på torsdag
@Duckwing 1-4.
Jag och @Juiblex gör upp som män mot småbarn på bord 3 kanske?
Hej kanrater. Är det någon som har möjlighet att skriva ut matchrapport till mig och Nyaga?
Hill House vs Ding Dong.
@DavidD fixar det!
Är på plats på alpha runt ca 17.30.
Funkar det för er?
@Juiblex tack! Det blir toppen. Vi siktar på matchstart kl 18
Grymt, då ses vi ikväll!
Är bord 2 ledigt då? Då tar jag och Simon det kl. 17
Jag och mumin kommer kl 18 och hoppas få plats någonstans.
Jag har (med samtycke från alphaspel) med mig jycken också
Hej! Vill inte vara knepig men pga allergi vore det toppen isf om hunden inte är i stora rummet. @Bim
Hej.
Såg det här nu, men vi har redan satt oss i bardelen så det blev ju bra ändå.
Han är ganska allergivänlig ras och lämnar folk ifred så jag hoppas det går fint.
Also - tack för att du säger till. Inte knepigt, bara bra.