Nu går det att anmäla sig till open 37. Precis som vanligt kan ma hoppa in när man vill och önskar. Vi fortsätter med att man kan spela ett "vanligt" lag samt ett stunty-lag (dvs goblin, flings, orge och snottar)
Någon som vill spela en openmatch mot mina Ogres dagtid på Torsdag eller Fredag denna vecka? (Har möjligt tidsfönster kl 09-16) Platsen kan vara hos mig i Solna Kyrkby eller på Alphaspel. I Solna Kyrkby så bjuds det på finkaffe eller hembryggd öl!
Comments
Nu går det att anmäla sig till open 37. Precis som vanligt kan ma hoppa in när man vill och önskar. Vi fortsätter med att man kan spela ett "vanligt" lag samt ett stunty-lag (dvs goblin, flings, orge och snottar)
Nu kör vi igång, kul att flera redan anmäl sig. Tar gärna en open på onsdag.
Söker en Open till torsdag på Alpha. Kan hela dagen
Söker en Open till torsdag på Alpha 7/9. Kan hela dagen.
Drar gärna en open imorgon torsdag 14/9 på Alpha (har liga-match som är klar ca 17, spelar gärna efter det)
Letar efter vän för Open match torsdag den 21:a september.
Hej,
Någon som är sugen på en Open match imorgon, fredag?
@Pertan Försiktigt intresserad. Tid?
@Ionas Fick veta att jag ska spelleda Coriolis på lördag så behöver tyvärr läsa in och förbereda mig så måste tyvärr avboka Open förfrågan..
Söker en open till torsdag 28, funkar oxå om någon vill testa nya vampyrerna i en friendly game.
Kollar om någon är sugen på att stampa lite nobility imorgon tisdagen den 26:e på Alphaspel?
Open torsdag?
Någon som vill köra en open på söndag morgon/förmiddag?
Klantiga vikingar erbjuds :)
Någon som vill köra en open imorgon lördag på förmiddag/dag?
Hade gärna gjort det men systerson fyller år så är upptagen på dagen.. men kanske på em?
Open på torsdag eftermiddag/kväll någon? Kan från ~16 och framåt.
Någon som vill spela en openmatch dagtid nästa vecka? Plats kan vara Solna Kyrkby hos mig eller på Alphaspel?
Mina humans söker en open till torsdag 19e runt kl 13.
@simon tors nästa vecka dagtid Alpha?
@TheRealAlucard
Avvaktar en liten stund till med matcherna, väldigt ny än så länge så måste få spelarna färdigmålade och numrerade först :)
Hej @DavidD jag kan den 26e kl 13. (Tidigare går också)
Hej,
Någon som vill spela en Open match nästa vecka torsdag?
Hej!
Jag kör ju gärna min premiärmatch. Men kan endast efter arbetstid. Kan säkert smita lite tidigare och vara på plats 17-17:30. Funkar det?
@Oxinotl taget. Jag ska sitta på styrelsemöte då oxå så 17.30 funkar för mig.
vill du möta halflings eller dark elves?
@Pertan 17:30 blir toppen. Möter gärna Dark Elves.
Söker en open dagtid torsdag 2e (start 12 eller 13, typ).
Helst på Alpha.
Hej,
Söker en open kvällstid (efter 17) denna veckan.
Tänkte kolla om någon är sugen på en Open på dagen lördagen 11:e?
Skulle villa re-drafta mina goblins för att eventuellt köra nån open-match.
Någon som vill spela en openmatch mot mina Ogres dagtid på Torsdag eller Fredag denna vecka? (Har möjligt tidsfönster kl 09-16) Platsen kan vara hos mig i Solna Kyrkby eller på Alphaspel. I Solna Kyrkby så bjuds det på finkaffe eller hembryggd öl!