Sorry min luddiga fråga, nästa tisdag 1 augusti menade jag. Men om det funkar för dig då @grumplekins är jag på. Vad jag möter spelar mindre roll, kör vad du vill.
Lite hektiskt just nu. Blev precis med ny lägenhet och måste krångla med allt som tillkommer (tänk vad 15 minuters avstånd kan göra :) ). Kommer nog bli rätt sporadiskt resten av sommaren tyvärr.
Comments
vilken dag
Måndag.
Söker en open till torsdag kl 18 :)
På Alpha.
Hallåj, jag är redo för spel tisdagkväll, kan från typ kl 17. Är någon sugen? Det är Undead ni kommer möta isåfall.
@finlj658 menar du imorgon? Funkar för mig. Vad vill du möta?
är nobles OK?
Sorry min luddiga fråga, nästa tisdag 1 augusti menade jag. Men om det funkar för dig då @grumplekins är jag på. Vad jag möter spelar mindre roll, kör vad du vill.
Kan tyvärr inte då
@finlj658 jag tar gärna en match mot dig men kan ej den dagen. Hur ser torsdag denna eller nästa vecka ut?
är bortrest denna vecka, men nästa vecka kan jag nog få till en match kvällstid på måndag om inte tisdag funkar.
Hoppas måndagkväll funkar @DavidD
Kan vara på Alpha kl 19 på måndag
@finlj658
Perfekt @DavidD , väl mött.
Någon som vill ta en lunch-open imorgon?
@Chrixx
@GamleOle
@DavidD tyvärr, drar till Närcon med familjen imorgon :)
Gärna nästa vecka dock !
Torsdag runt 17?
Funkar tyvärr ej @DavidD ...
Blivit kass vecka så kan bara spela dagtid veckan som kommer..
@Chrixx
Jag kan kl 12 om det funkar bättre
Funkar fin fint @DavidD !
Kör vi på Alpha eller någon annanstans?
Alpha blir fint
Lite hektiskt just nu. Blev precis med ny lägenhet och måste krångla med allt som tillkommer (tänk vad 15 minuters avstånd kan göra :) ). Kommer nog bli rätt sporadiskt resten av sommaren tyvärr.
Tar gärna en open imorgon.
Kan hela dagen.
Någon som vill ta en sista sommar-open imorgon torsdag 17?
@DavidD är det fortfarande aktuellt m open ikväll? Jag kan ev från typ 18:30
Tyvärr. Men blir ny open snart
Grattis till ledarplatsen i Open ligan @DavidD!
Tack. Finns nån dag kvar o ta igen den!
Hehehe, njaa tänker inte falla i redraft fällan. :P