Fler och fler modeller anländer till laget. Skall försöka lägga upp en bild av dess status i morgon. Se första posten för en skriftlig status. och förresten, @Kaju gör en zombieninja.
Du är en spoiler @Lard :P
Den är ju inte ens färdig modellerad och målad...
Btw är det en Kung Fu Zombie eller snarare en StreetFighter Zombie. JAG KRÄVER att den som vinner laget och spelar med denna zombie måste skrika "Ha-dou-ken" när den kastar tärningarna!
@Zeke73 tyvärr är det bestämt färgschema. Men den får ett rött pannband så fort jag får kasta lite färg på den. Jag är inte så bra på att måla, men den blir nog cool ändå (hoppas jag).
@hemlighallaren: nu är den framme
Även @Coma, @JohnnyD och @Ozt har presterat. Bild kommer imorgon när det är "ljust" ute. Se första posten i denna tråd för komplett status.
Det betyder att vi har 9 ordinarie spelare, 3 starplayers och 2 coachingstaff till laget så långt. Hoppas att de sista figurerna trillar in snart så vi har ett komplett spelbart lag att lotta ut på StockBowl!
Igor håller på att få den sista färgen på sig idag. sen ska det till någon form av lackning och basning. tror jag kommer kunna posta den på torsdag och då är den hos dig @Lard på fredag och håller deadline precis (givet att du hämtar ut paketet också samma dag).
kunde inte alls slänga upp en bild pga upptäckte att en bara kan länka till bilder och har inget annat vettigt ställe att ladda upp bilden till och sedan länka. ni får föreställa er i huvudet istället
här kommer bild på nästan klar Igor då!
dock hamnade skärpan helt fel såg jag nu, ni får stå ut. sen kom nästa problem att jag inte lyckades länka in bilden så den syns här, men url finns i alla fall
Comments
Vart skall jag skicka den?
@Johnnys ser bra ut den där ramtut
Den är ju inte ens färdig modellerad och målad...
Btw är det en Kung Fu Zombie eller snarare en StreetFighter Zombie. JAG KRÄVER att den som vinner laget och spelar med denna zombie måste skrika "Ha-dou-ken" när den kastar tärningarna!
Även @Coma, @JohnnyD och @Ozt har presterat. Bild kommer imorgon när det är "ljust" ute. Se första posten i denna tråd för komplett status.
@Snow jo men då måste jag ju skaffa konto där osv vilket känns som överkurs för en bild
På imgur så behövs väl inget konto?
dock hamnade skärpan helt fel såg jag nu, ni får stå ut. sen kom nästa problem att jag inte lyckades länka in bilden så den syns här, men url finns i alla fall
http://imgur.com/BOQZe01
Laget som det står idag, 4 dagar innan DL
Närbild på Positionsspelarna
Support
Suddig