Har med hjälp av Lards lila färger fått lite lagkänsla på min warewolf här under Super Brawl. Lite basande och vit baskant återstår sen har vi andra modellen redo för strid.
Det blir bra @suncar . Då får @tjub nummer 15 på sin zombie så är alla nummer 1-16 tagna.
@Bernuz : vargen ser skysst ut. När den anländer Örebro tar jag en bild tillsammans med Wighten så vi får se "hela" laget so far.
För alla ni andra, ang. leverens av modeller så fungerar det självfallet att ge dem på en turnering, men det går också bra att skicka dem direkt till mig via posten.
Vi kan byta om du hellre vill köra vanlig zombie, har en cheerleaderfigur som jag börjat måla och som jag tyckte var rolig och hur som kommer göra klar som nästa figur.
Hejsan, här är Zombie #6. Den är inte lika suddig i verkligheten som på bilderna.
Jag avser att lämna över den till @Lard i Tullinge.
Modellen är en Zombie från Necromunda Scavvie Pack som blivit av med ett järnrör men fått knogjärn och extra axelskydd. Kul projekt det här tycker jag.
Nu är jag i stort sett klar med mina två modeller. Amatörmässiga bilder kommer snart. Måste bara lista ut hur jag ska lämna över modellerna. Har fullt upp under året och det blir nog inte så mycket turneringar i år för mig. Får kanske utnyttja en bulvan.
Under turneringen i helgen satt jag och petade på min hack enslash. Han är inte riktigt färdig men det är några andra av hans framtida lagkamrater så jag bestämde mig för att ta en bild på laget, så långt som det har kommit. Den blev lite suddig i mitt mörka kök men jag hoppas att den ändå inspirerar.
Zombie #12 är numera limmad iaf. En bit på väg. Man får ju prestationsångest av allt snyggt här ovan, men zombies ska ju vara lite vajsing ändå så det får funka
Vi här på SweBBA ligger lite före Talk fantasy football i vårat lagbygge. Deras lag ser ut så här idag:
När ni gjort färdig er modell till SweBBA-laget så kan ni även skicka in en modell till TFF:s lag för att få en chans att vinna lotten om det laget med...
Comments
SweBBA Wight by magot42, on Flickr
SweBBA Wight by magot42, on Flickr
Edit: Ska jag lacka modellen också?
Jag tror det är bäst om alla lackar sina modeller själva, så allt är klart liksom.
Jag tar gärna nummer 6 Lard, om jag fattat rätt är det numret kvar.
Siktar på att ha zombien färdig för överlämning i Tullinge...
@Bernuz : vargen ser skysst ut. När den anländer Örebro tar jag en bild tillsammans med Wighten så vi får se "hela" laget so far.
För alla ni andra, ang. leverens av modeller så fungerar det självfallet att ge dem på en turnering, men det går också bra att skicka dem direkt till mig via posten.
Jag avser att lämna över den till @Lard i Tullinge.
Modellen är en Zombie från Necromunda Scavvie Pack som blivit av med ett järnrör men fått knogjärn och extra axelskydd. Kul projekt det här tycker jag.
Martin Stackelberg
Klostergatan 11¨
70361 Örebro.
http://www8.cs.umu.se/~forsmark/BB/IMG_2737.jpg
http://www8.cs.umu.se/~forsmark/BB/IMG_2738.jpg
Från vänster: Cheerleader @Thursablot, Hack Enslash @Lard (ej färdig), Wight @Mago, Werewulf @Bernuz, Zombie @Suncar och Zombie + Cheerleader @Stareater
När ni gjort färdig er modell till SweBBA-laget så kan ni även skicka in en modell till TFF:s lag för att få en chans att vinna lotten om det laget med...
nu har jag även hittat figur och bestämt mig
kommer bli en Igor.