Nationalbollen 2522 (6:e Juni, Göteborg) - NAF Approved

2

Comments

• @Frantic inforthepain har gått in i en lång radioskugga. Men ja det kommer ett avsnitt om vi får bestämma! ;)

• @kaju - Gött, så bestämmer vi. :)

• @Frantic Ser ut som Skuld har för mycket jobb atm.

• Buuu!

Jag kan hoppa in istället för skuld :D

• @inforthepain - Jag röstar på att ta in @Aos som stand in for @Skuld :)

• edited June 2022

IFTP som inte kan läsa innantill. Vi löser det

• Yiha! :D

• Hej alla, vi skulle behöva ett par spelplaner till om några har lust att ta med sina. Totalt tre saknas i nuläget.

Archie

• @Zimonyi Jag kan ta med 3 spelplaner.

• Hejja @Froxt !!! Buuu till @inforthepain !!!!

• Bra och annorlunda initiativ av Melisqus att ta med fler spelplaner då man breddar chansen att nån av dom är med i final :)

Och hejja Kaju som jag inte tror kommer få en enda touchdown här :)

• HEJJA ALLA SOM MÖTER @inforthepain !!!!

BUUU TILL @inforthepain

• Hur går det?? :)

• Enligt väldigt säkra källor så har @kaju inte gjort en enda Touchdown (det kan iofs bero på att han inte spelar men men)

• @bloodfeast XD

Är du med?

• hehe nepp tyvärr, då det krockade med jobb vilket är tråkigt då man har lite abstinens här :)

1. MeSlisqus
    2. Drexxl
    3. inforthepain
  • Då var det en jäkla tur att jag inte deltog då, för då hade listan garanterat .........sett likadan ut :)

• edited June 2022

Jag tror att vinsten till stor del berodde på det ultimata lagnamnet "Mellis mysiga mumier"

• hehe förmodligen, men grattis till vinsten @Melisqus

• vem vann det viktigaste priset då?

sämsta göteborgare?

• @Drexxl alltid påläggskalv! :D

• Längtar tills att jag har fått växa klart

• edited June 2022

Tack för en trevlig och kul turnering, resultatet finnes nedan.

Archie

• edited June 2022

@Zimonyi Stämmer verkligen den där tabellen? Ser ut som att coacher med wo rundor inte fick några poäng. Typ Oscar stod över en runda och bör åtminstone ha 3 poäng men har totalt 2 poäng. Kan man få se antal gjorda/tagna td & cas och inte bara net? Var inte Felix på 6 poäng inför sista då de stod mellan 3 personer på 6 poäng vem som skulle stå över eller var de så att jag hörde fel inför sista rundan?

• Hej,

du har rätt, det ser ut som att Oskars poäng försvunnit för den rundan han hade BYE. Han borde inte kommit sist, jag ändrar.

De andra har haft rätt poäng. Nej, Felix hade 2 poäng inför sista rundan, så där det var tre personer på sex poäng var vem som skulle möta varandra inbördes.

Jag ser om jag kan plocka fram antal gjorda td/cas också.

Archie

• Vore nice! Ok! Vart orolig att fler kanske missade sin "BYE". Jag vill inte säga att det är bättre men som något av ett extremt stat freak så vill jag hellre se en fullständig tabell med så mycket info du kan ;) Ifall du kunde ge ett utlåtande på hur väl coacherna klätt sig för ditt event i rankad ordning hade också varit coolt men man får begränsa sig.

• @inforthepain Ovan attachment är uppdaterad med total td/cas också.

Gällande eftermatchrapport så överlåter jag nog det till de andra deltagarna, har svårt nog att hitta på bra förhistorier :)

Archie

• Tack :) Mycke bättre, men vill inte låta tjötig, jag kan räkna ut hur många td mellis gjorde och hur många han inte släppte in men hade varit mer clean representation att visa att han inte hade släppt in någon TD så han hade en perfekt Def (asså visa -td som en kolumn) . Jag slår vad om att jag inte är ensam om att vilja veta om all data på din turnering. All statistisk är typ som porr för oss nördar.

Jag kanske är lite gnällig men efter en turnering (OCH NU menar jag inte dig, jag tittar snett på alla andra sopor i Sverige, gggrrrrrr) så vore det kul för alla som deltar att få clean rapporterad lista postad på SweBBa. Typ inom 1-2h timmar av en turnering ser jag som acceptabelt, alla som sitter på tåg kommer at tråna efter en sådan bild, I AM ONLY POINTING OUT THE OBVIOUS!!!. Att jag har spenderat fyra och ett halvt tyyyysen på köpa screenshots av kaju efter turneringar måste sluta (han sitter på alla screenshots). Folk måste börja posta ordentliga listor efter turneringar dirr efter turneringar!!

Sign In or Register to comment.