Go basse go!!!!
Basse vann efter att han rullat som en gud i andra :(
Hade med mig 1-0 på hans drive men sen cas'ade han hela mitt lag 😅
Basse tog hem det… @inforthepain lycka till att komma etta i rankingen med Ogers efter dagens brutala överkörning, med laget Morg!
Ja, glömde skriva att jag tackar alla för sina läggmatcher mot @Marty33 så han kunde springa iväg i den totala rankingen med Ogers…..
…Eller så backar jag och bugar och bockar. Grattulerar basse till att vara världens bästa Morg-coach.
riktigt strongt jobbat med en 1+1 rr.
Tack så mycket @Frantic och @bloodfeast !
Frantic du dominerar ju svenska Blood Bowl scenen med dina snotlings nu! Mäktigt att Umeå rules stunty! Eller hur @inforthepain ?
Grattis @Marty33
Turneringens priser delades ut till följande:
Vinnare @Marty33
Stunty cup - @Marty33
Most Cas - @Aos
Bästs Divan - @emilskaya
Wooden Spoon Award - @Dr.One
Tredje Pris - @Skuld
Double Skull - @Dr.One
Quad Skull Award - @Jom
Best Comeback - @KaithOEX
Utöver dem så tackar vi @Bonefinger som sponsrade så att ingen gick hem lottlös idag.
Tack till alla som kunde delta var riktigt roligt igår, 😊
Ingen som kom tvåa?
@Oberwald_1 @Aos kom tvåa men inget pris till han för den prestationen. Han tog hem ett valfritt lag från GW genom att vinna most cas.
Inga priser för 2a plats @Oberwald_1
Ok, men ett för tredjeplats? Eller tog Skuld helt enkelt tredje priset i turneringen.
@Oberwald_1 Det var @Spoiledsquid som hade tagit med sig ett pris och fick välja vart det skulle gå. :)
Aha! Då förstår jag!
Nu har jag laddat upp resultatet på NAF. :)
Får gratulera Basse för åter igen en seger med ogräsen, imponerande stats 8/2/0, 90% winrate men du har en bit kvar till rank1 ;)
Frantic kniper dock rank1 snotling. Snýggt!
@inforthepain - Tackar och ja, sjukt strongt av @Marty33
Comments
Go basse go!!!!
Basse vann efter att han rullat som en gud i andra :(
Hade med mig 1-0 på hans drive men sen cas'ade han hela mitt lag 😅
Basse tog hem det… @inforthepain lycka till att komma etta i rankingen med Ogers efter dagens brutala överkörning, med laget Morg!
Ja, glömde skriva att jag tackar alla för sina läggmatcher mot @Marty33 så han kunde springa iväg i den totala rankingen med Ogers…..
…Eller så backar jag och bugar och bockar. Grattulerar basse till att vara världens bästa Morg-coach.
riktigt strongt jobbat med en 1+1 rr.
Tack så mycket @Frantic och @bloodfeast !
Frantic du dominerar ju svenska Blood Bowl scenen med dina snotlings nu! Mäktigt att Umeå rules stunty! Eller hur @inforthepain ?
Grattis @Marty33
Turneringens priser delades ut till följande:
Vinnare @Marty33
Stunty cup - @Marty33
Most Cas - @Aos
Bästs Divan - @emilskaya
Wooden Spoon Award - @Dr.One
Tredje Pris - @Skuld
Double Skull - @Dr.One
Quad Skull Award - @Jom
Best Comeback - @KaithOEX
Utöver dem så tackar vi @Bonefinger som sponsrade så att ingen gick hem lottlös idag.
Tack till alla som kunde delta var riktigt roligt igår, 😊
Ingen som kom tvåa?
@Oberwald_1 @Aos kom tvåa men inget pris till han för den prestationen. Han tog hem ett valfritt lag från GW genom att vinna most cas.
Inga priser för 2a plats @Oberwald_1
Ok, men ett för tredjeplats? Eller tog Skuld helt enkelt tredje priset i turneringen.
@Oberwald_1 Det var @Spoiledsquid som hade tagit med sig ett pris och fick välja vart det skulle gå. :)
Aha! Då förstår jag!
Nu har jag laddat upp resultatet på NAF. :)
Får gratulera Basse för åter igen en seger med ogräsen, imponerande stats 8/2/0, 90% winrate men du har en bit kvar till rank1 ;)
Frantic kniper dock rank1 snotling. Snýggt!
@inforthepain - Tackar och ja, sjukt strongt av @Marty33