USB 4 - Umeå Spring Bowl 4 - Maj 14:e (Sveriges tuffaste turnering) NAF - Approved

124

Comments

• Här har ni laget ni alla fruktar att möta 😜

• Kan ju inte vara sämre då, blev klar 02 natten innan avresa, fyfan vad kämpigt det var att hinna. Skitljus, men ändå gode nöjd, hoppas de bringar lika mycket smärta på plan som de bringat min skadade axel och mentala stabilitet i veckan. 🫠

• Snyggt! Det tillhör kärleken av spelet. :)

Slår mig nu först, men jag rekommenderar att vi spelar med klocka för att ro hem turneringen under en dag/kväll så alla är väl medveten om tiden. Väljer ni 4/min turns eller att båda coacherna får X tid på sig är upp till er Innan varje match.

Bara drygt 24 timmar kvar nu…. Thihi

• Tar med mig en klocka då :)

Själv har man snart jobbat klar ett dygn och ska sen hem och snabbt fixa lite med figurerna så dom iaf ser hyfsat lika ut!

Sen åker jag och sambon till Umeå ikväll redan:)

• Helt rätt @Aos helt rätt :)

• edited May 2022

OBS! OBS! OBS! OBS!

Det kan bli så att det blir ett lokalbyte för turneringen i morgon. Skolan där vi ska spela på har haft några veckor på sig att ta fram ett avtal som ska signeras innan vi får utnyttja den men det avtalet har vi inte fått än.

Vi har därför bokat en lokal på Mariehemsvägen 29 just in case. Jag vet mer senare under dagen/kvällen. Stay tuned!

Mariehemsvägen 29 ligger nedanför vattentornet som också har fri parkering för de som har bil.

Edit: 29c närmare bestämt:

• Ny lokal!

Bilder kommer ikväll på vilken dörr det är och hur det ser ut där så man enklare kan hitta rätt dörr (Lärkan)

Adress: Mariehemsvägen 29C

Kommer en med bil så är tipset om man vill ha gratis parkering att parkera vid vattentornet och gå cykelbanan ner och sedan genom skogen. Tar ca 4-5 minuter .

Bussförbindelserna kommer under kvällen.

• Jag kör bil från hemvägen 5 imorgon om någon vill åka med. Det finns tre platser kvar i bilen

• @Jom Vi är inte lokalbor, men är två pitebor som är lite strandade på comfort hotell (inte winn) 🫠 När tänkte du åka in och råkar det vara på vägen? Vi pyntar för oss såklart

• Kom hit till hemvägen så får ni åka med. Tar typ 10 min att gå från comfort. Jag tänker att vi åker härifrån kring kvart i åtta

• @Jom taget! Vi knallar dit 07:30 då! tack! 😍 PM:ar mitt nummer om mot allt förmodan något tjorvar till sig (Kidnappad av en hipster m.m)

• Eftersom "Pite-Hulliganerna" kan åka med @Jom och @Aos har bra lokalsinne. @Skuld är med @emilskaya så är detta info till @KaithOEX

Ta bussen nummer 1 från sjukhuset. Kliv av vid Mariehemshöjd. Den går mer eller mindre hela tiden.

Där går du över vägen, sväng sedan vänster efter gång och cykelbanan och ta sedan höger vid första infarten. Där går du ett par hundra meter rakt upp så har du kommit till rätt gård. Bara att leta efter en vid ytterdörr :)

• Jag och Basse var och styrde upp den nya lokalen ikväll:

• Lite lite berka kan man tycka, grymt annars! 😄

• Bättre bord här än på skolan faktiskt. Perfekt storlek. 😎

• SHIT vad trevligt det ser ut!

• Lycka till alla idag!

• Vi är igång….

• Är det en Giant jag ser?!

• HEJJA @Aos !!!

• @Frantic jag kan köpa upp alla öl som finns i lokalen så att @Skuld inte får nån boost!

• @havaji - jajjamen!

ruskigt bra. Han lyckades med mightyblow +2 komma över snottlings armour.

glödjen var förbluffande hög, men då hade jag misslyckats med 9 raka av-slag på snottarna utan lyckas slå 6+.

@kaju - Förlåt såg ditt meddelande först nu. Han har redan boostat upp sig. Rädd för att det var för sent 😌

• Alltid trevligt med foton och jättar verkar väldigt skoj.

• Utsikten för en snottling coach…. 🤓

• Heja heja snotlings!!!

• Vad händer och vem vinner??

• Öronbedövande tystnad från norr.

• Ja alltså… det är jämt i toppen.

jag är och hämtar mat. Men jag och skuld möttes precis på 2:nd table där båda ville vinna och fick se matchen oavgjord efter 1-1 och var sin steal.

Kan skicka en bild vem som möter vem när jag är tillbaka inför sista matchen och finalen. 🤓

• Final mellan Basses ogre och @Aos norse 😏

• HEJJJA GODA LAGET! HEJJA @Aos

BUUU TILL ELAKINGARNA OGRES!!!

Sign In or Register to comment.