Blood Bowl hos Liza, 19-20 mars. (Sundsvall)

1234568»

Comments

• ok, det är på sida 7 som allt går sönder. men nu när det är ny sida så funkar det igen.

• Stort grattis @Oberwald_1 så grym seger på hemmaplan

• Hurra hurra, jämnt och bra i toppen.

grattis oberwald!

• Grattis Oberwald!

• edited March 2022

Tack alla, främst vill jag tacka er som failade matchavgörande slag. Till exempel @Ionas 3+ dodge som hade betytt draw, @Skuld failed 5+ catch med tre efterföljande 2+ slag hade betytt draw, @Sandpeople snake rush med bullkenta som med stor sannolikhet hade betytt draw, @coma oändliga serie pushes och ettor matchen igenom, @Thursablot rädsla för Eldril och valde att spelade säkert på draw istället för att gå för vinst, @Melisqus allmänt jobbiga positionsspel, men i den var det jag som föll på mållinjen i ett one turn försök som hade betytt vinst.

Tack till @Aos För en bra organisaserad turnering och tack till Linus som ställde upp med bästa lokalen, den kommer jag försöka få till kommande Summer Crush också.

Sist men inte minst, tack till Eldril, sexigaste star playern.

• edited March 2022

Hatar Eldril....

😉

• Vart är mitt "flest CAS:ar" pris!?!

Var det inte detta vi tävlade om?? 😜

Tusen tack för en kul turnering och härliga människor!

• Superfin helg. Tack alla.

skitspel

• edited March 2022

Tack för en bra turnering och snyggt jobbat @Oberwald_1 riktigt bra gjort. :)

Jag som trodde min läggmatch i sista omgången skulle räcka för att @kaju skulle gå om och vinna… typisk, visste jag att det inte skulle fungera hade jag såklart spelat helt annorlunda och tagit en seger istället. 😌

• Tack för en rolig helg och bra jobbat @Aos och Sundsvall!!

• @Lard Men han älskar ju dig 😊

• @Oberwald_1 love/hate relationship

• Hela listan.

• Tack för ett väl utfört arrangemang @Aos och alla andra som har hjälpt till!

Riktigt kul helg. Kul att få träffa nya och gamla coacher.

• Tack för alla fina ord, det motiverar mig att göra mer turneringar och pusha dom för att bli bättre!

Lärde mig mycket och vet redan några saker som ska förbättras tills nästa gång!

• edited March 2022

@Aos - jag har satt en del rutiner på plats efter fem arrangemang - om du (eller någon annan) är intresserad av samarbeten kring turneringsinfrastruktur så är jag superöppen för det - har stående erbjudande om kostnadsfri hosting av turneringssajter på min joråbowl-sida också om någon vill ha det.

• edited March 2022

Här är performancerating för BB hos Liza:

• AosAos
    edited March 2022

@Oberwald_1 bra prestation den här turneringen! :)

Sign In or Register to comment.