@Aos - Jag betalar direkt jag har 100% vetskap att jag kan komma, i dagsläget är det bara sjukdom som kan sätta käppar i hjulet. Corona fick mig att missa Doubt, så jag tycker jag gjort bort allt sånt... Men betalningen finns på plats innan jag lämnar Umeå :)
Kan (kommer) bli så att jag får skicka laget jag målar till vinnaren i efterhand då jag helt enkelt inte va nöjd med huden och sitter och fixar sånt nu 😅
Hur ser det ut? Vill någon ha guide när dom kommer till Sundsvall?
Min guide till Sundsvall: Sundsvall är en kvadrat som sitter fast längst ut på en hästsko. Innanför hästskon är det vatten. Runt kvadraten finns fina promenader. Maten är god. Det är nästan alltid fredlig stämning.
@Aos - Ett omålat lag kan aldrig vinna fame, det är sen gammalt så ingen extra RR av coacher eller spännande slag på PTN. :P
Skojade bara, mitt IN är inte ens påbörjat, men jag har fått tag på alla figurer nu iaf. Jag har ett målat Humanlag du kan spela med om du vill. Blitzers blir Bodyguards och catchers blir blitzers.
Jag kan beordra @tomten att hoppa in för honom i första så att alla får lira. Förutsatt att inga fler faller av då. Jag har bara @spett att tillgå sedan, och han är sämre på att ta order från mig.
Comments
@Frantic Gratis parkering hela helgen.
@Marty33 inte handlat ölen än!
Följande saknas det betalning från:
KaithOEX
Sandpeople
Du får min fredag don't worry! Inväntar pengar
@Aos - Jag betalar direkt jag har 100% vetskap att jag kan komma, i dagsläget är det bara sjukdom som kan sätta käppar i hjulet. Corona fick mig att missa Doubt, så jag tycker jag gjort bort allt sånt... Men betalningen finns på plats innan jag lämnar Umeå :)
Är planer nåt vi utsocknes ska tänka på att importera till stan?
Ser ut som vi fixat alla :)
Reserver kan dock va bra!
Kan (kommer) bli så att jag får skicka laget jag målar till vinnaren i efterhand då jag helt enkelt inte va nöjd med huden och sitter och fixar sånt nu 😅
Hur ser det ut? Vill någon ha guide när dom kommer till Sundsvall?
Min guide till Sundsvall: Sundsvall är en kvadrat som sitter fast längst ut på en hästsko. Innanför hästskon är det vatten. Runt kvadraten finns fina promenader. Maten är god. Det är nästan alltid fredlig stämning.
Kommer in med tåget 18:53 från STHLM, checkar in och beger mig till Bite Line och hoppas att någon är där :)
Uppdaterar här vart folk befinner sig ☺️
Hoppas allt går bra för alla med resandet!
Vill varna att det ser ut som vi har en avhoppare och isf måste jag spela och det blir med gråa figurer om ingen kan ta med ett IN lag åt mig 😅
@Aos - Ett omålat lag kan aldrig vinna fame, det är sen gammalt så ingen extra RR av coacher eller spännande slag på PTN. :P
Skojade bara, mitt IN är inte ens påbörjat, men jag har fått tag på alla figurer nu iaf. Jag har ett målat Humanlag du kan spela med om du vill. Blitzers blir Bodyguards och catchers blir blitzers.
Snyggt är det också ;)
Har fixat ett lag 😁
skyll dig själv :D
Kan redan nu varna att det blir en Bye för någon i första rundan då en spelare kommer sent :(
@Aos kan vi lotta redan på fredagen i så fall så vi vet vem som får sovmorgon?
Eller parar du bye med odd man out?
Jag kan beordra @tomten att hoppa in för honom i första så att alla får lira. Förutsatt att inga fler faller av då. Jag har bara @spett att tillgå sedan, och han är sämre på att ta order från mig.
Kan vara dumt ifall jag råkar supa omkull Joel i vanlig ordning och han inte kommer på fredagen.
Alternativ att någon annan inte kommer i tid/alls
@Skuld super ni redan?
Ni får välja vad ni tycker är bäst.
En stand-in så alla spelar 6 matcher.
Han lottas mot omo (mig).
Han lottas mot random och någon får en gratis vinst och sovmorgon.
Det är en väldigt ny spelare och han som spelar Ogres vi pratar om.
Vilken lösning är bäst?
Jag planerar att ha en preliminär lottning klar på fredag.
utan att medverka på turneringen tycker jag nog att lösningen att lotta mot dig är den bästa. och så skulle jag bara räkna 5 matcher för er två då.
dvs första rundan är det två färre deltagare än resten av turneringen.
Jag skulle säga att huvudsaken är att alla får spela 6 matcher om möjligt
Så jäkla pepp idag!!
Jäklar vad roligt vi skall ha i morgon och söndag!!!
@Aos jag håller med duckis
om du har en som kan hoppa in och spela samma roster. Kör bara!
Och jag i min tur håller med @kaju
@Aos - försök fixa en lösning så deltagare får rättvis opponent score bara - alltså samtidigt som man undviker byes
Uppdateringar om hur rundor går uppskattas stort samt pubrundor och @Oberwald_1 skick dag för dag :) @Skuld
@Oberwald_1 är nykter idag.
@Aos - Det är bra, men samma sekund han ser att han har nästbästa High Elf lag i turneringen kommer det spåra totalt för @Oberwald_1 . :D
Det samma gäller väl mig då ;)
Härligt @Oberwald_1 kör en hypno på alla så har du denna kväll och guldläge imorgon :)