Kan man få ditt pris Joe om man är hårlös och spelar alv?
Om ingen av de som satt sig som kanske vill så har jag övertalat Embla att vara med på turneringar igen
Bra gjort spoiled!
Det kommer inte finnas ett max på turneringen så länge vi håller dörrarna öppna för allmänheten 😅
Tydligen är det bara max 20 om vi gör det till en privat tillställning.
@Aos 20? Om det är 50 som är max borde det väl vara det, eller rymmer inte lokalen fler??
Sjukt sugen på att anmäla mig som nummer 20 bara för att "känna mig säker" om jag har fel... hm
Vi har inget max då vi kommer ha öppet för besökare :)
Det är lokalens max som typ är 50+.
Uppdaterade regler för turneringen.
Jag går från intresserad till ”Jag anmäler mig”. :)
Härligt! @Ikterus har fått en kopia av mitt lag som jag spelar om jag är med, så bara börja bomba med lag!:p
Vill man vara med i SCAM?
Det kan vi vara.
Jag vill vara med (anmäler mig) ! :)
Uppdaterat lite, sista anmälningsdag 11 mars.
I och med att restriktionerna kommer plockas bort så tänker jag ändra mitt svar från intresserad till Kommer.
Helt rätt!
Nu smittar vi inte längre 😅
Jag ändrar från kommer till cummer
Det matchar ju så varför inte.
Men som enväldig domare i denna sidotävling så är vinst knappast troligt då Alver inte förtjänar att vinna nått!
Jag anmäler mig!
nothing can stop me!! ...förutom min sambo... Ska kolla upp ikväll men tänker att jag kan alltid göra slut annars
@Marty33 går all in!
Härligt!
Ser ut som vi nog kommer sluta med över 30 spelare bara alla håller sig friska ☺️
För alla er som inte vinner Njaråbowl med era fantastiska lag så har ni en andra chans här!
Skriv upp mig på listan slacker!! Att man måste anmäla sig på egen hand, ah mah gaaadddh!
Trodde inte man behövde skriva det , alla vet väl att du kommer 😅
Idag är det bara 2 veckor kvar tills alla lag ska va inne.
Har i dagsläget fått in 0 lag.
Uppdatering!
Det kommer bli några priser.
Just nu har jag lyckats skaffa ett (snart) målat lag.
Och kommer troligen bli några fler priser.
Lite smått och gott helt enkelt!
Jag gissar att många tänker som jag, och väntar med att bestämma sig för vad de skall spela i Sundsvall till efter helgens turnering. Jag vill känna på mitt lag, och sedan kunna göra förändringar om jag upptäcker några brister.
Jag har räknat lite med det, men aldrig fel med en påminnelse.
@Pellevin du är ju ofelbar!!
@Juiblex jag och @Pellevin räknar med att du deltar och kör oss till och från Lisas va.
Bra tänkt där @grumplekins!
Om @Ionas inte får åka med så slipper vi ju ett UW lag!! :-D
Comments
Kan man få ditt pris Joe om man är hårlös och spelar alv?
Om ingen av de som satt sig som kanske vill så har jag övertalat Embla att vara med på turneringar igen
Bra gjort spoiled!
Det kommer inte finnas ett max på turneringen så länge vi håller dörrarna öppna för allmänheten 😅
Tydligen är det bara max 20 om vi gör det till en privat tillställning.
@Aos 20? Om det är 50 som är max borde det väl vara det, eller rymmer inte lokalen fler??
Sjukt sugen på att anmäla mig som nummer 20 bara för att "känna mig säker" om jag har fel... hm
Vi har inget max då vi kommer ha öppet för besökare :)
Det är lokalens max som typ är 50+.
Uppdaterade regler för turneringen.
Jag går från intresserad till ”Jag anmäler mig”. :)
Härligt! @Ikterus har fått en kopia av mitt lag som jag spelar om jag är med, så bara börja bomba med lag!:p
Vill man vara med i SCAM?
Det kan vi vara.
Jag vill vara med (anmäler mig) ! :)
Uppdaterat lite, sista anmälningsdag 11 mars.
I och med att restriktionerna kommer plockas bort så tänker jag ändra mitt svar från intresserad till Kommer.
Helt rätt!
Nu smittar vi inte längre 😅
Jag ändrar från kommer till cummer
Det matchar ju så varför inte.
Men som enväldig domare i denna sidotävling så är vinst knappast troligt då Alver inte förtjänar att vinna nått!
Jag anmäler mig!
nothing can stop me!! ...förutom min sambo... Ska kolla upp ikväll men tänker att jag kan alltid göra slut annars
@Marty33 går all in!
Härligt!
Ser ut som vi nog kommer sluta med över 30 spelare bara alla håller sig friska ☺️
För alla er som inte vinner Njaråbowl med era fantastiska lag så har ni en andra chans här!
Skriv upp mig på listan slacker!! Att man måste anmäla sig på egen hand, ah mah gaaadddh!
Trodde inte man behövde skriva det , alla vet väl att du kommer 😅
Idag är det bara 2 veckor kvar tills alla lag ska va inne.
Har i dagsläget fått in 0 lag.
Uppdatering!
Det kommer bli några priser.
Just nu har jag lyckats skaffa ett (snart) målat lag.
Och kommer troligen bli några fler priser.
Lite smått och gott helt enkelt!
Jag gissar att många tänker som jag, och väntar med att bestämma sig för vad de skall spela i Sundsvall till efter helgens turnering. Jag vill känna på mitt lag, och sedan kunna göra förändringar om jag upptäcker några brister.
Jag har räknat lite med det, men aldrig fel med en påminnelse.
@Pellevin du är ju ofelbar!!
@Juiblex jag och @Pellevin räknar med att du deltar och kör oss till och från Lisas va.
Bra tänkt där @grumplekins!
Om @Ionas inte får åka med så slipper vi ju ett UW lag!! :-D