Stämt av med @Juiblex (som precis som jag önskade lite långsammare schema för att få de att funka med familjen) och tycker mig även känna att folket är lite hungriga på nästa runda ...
Så vi kommer kicka igång den nu - boka upp era matcher och få dem spelade innan den 20:e (se nedan kring nya bryt datum)!
Dessutom tror jag att vi justerar schemat så vi har bryt varje 10:e, 20:e och 30:e i månaden - dvs. 3 matcher/omgångar i månaden (eller ca varje 10 dagar). Borde ju hinnas med utan stress samt utan att de blir för långa väntetider! Folket verkar ju hungriga på mer Blood Bowl!
Säsongspriserna färdigbakade och redo för sina vinnare ... och förlorare :D
Galet svårt att fota svart resin så fick överexponera galet - vilket gjorde att detaljerna sket sig ... men tro mig allt ser till o med finare ut i verkligheten! Redigt stolt över Nuffles Chosen tokensna (kanske en smidge tunna men annars perfekta!)
@grumplekins Haha jo jag har noterat att @kaju gillar att spela samma dag som brytet mer eller mindre varje runda - men det är ok att spela på brytdagen så det är inget problem.
Mitt utrop om ny omgång är mer info än något annat - det är datumen som gäller, inte när jag ropar ut.
Spela bara inte innan brytet (om man inte måste, isf info till admin) - vill ogärna hålla på att ge varningar för sådana skitsaker.
Börjar närma sig slutet av säsongen - och ska ju sägas att i Kräm de la Kräm så är ju finalisterna redan säkrade, vem kommer vinna den eftertraktade Akhorne!
I Slaskhinken är de nästan öppet race om vilka som kan tänkas bli finalister!
Inom kort kommer mer info om säsongsavslut samt anmälan för nästa säsong!
Comments
Stämt av med @Juiblex (som precis som jag önskade lite långsammare schema för att få de att funka med familjen) och tycker mig även känna att folket är lite hungriga på nästa runda ...
Så vi kommer kicka igång den nu - boka upp era matcher och få dem spelade innan den 20:e (se nedan kring nya bryt datum)!
Dessutom tror jag att vi justerar schemat så vi har bryt varje 10:e, 20:e och 30:e i månaden - dvs. 3 matcher/omgångar i månaden (eller ca varje 10 dagar). Borde ju hinnas med utan stress samt utan att de blir för långa väntetider! Folket verkar ju hungriga på mer Blood Bowl!
Hur låter det för folket?
@Ozt @Anganatyr @Chrixx @grumplekins @Skullflame @Juiblex @bloodfeast @Duckwing @Melisqus @Ikterus @kaju @coma @Froxt
@Veldare @Quencher
Låter topp!
Tummen upp!
Officiella schemat och ställningarna inför runda 2! Bara att boka upp och spela - Nästa bryt är den 20:e!
Lägger infon här också - men generellt så håll utkik på discord och i FUMBBL!
Officiella schemat och ställningarna inför runda 3! Bara att boka upp och spela - Nästa bryt är den 30:e!
Obs! Då flertalet är på TT turnering i helgen så var vissa tvunga att smygstarta ur sekvens - men detta får inte göras utan avstämning med Admin.
@Ozt @Anganatyr @Chrixx @grumplekins @Skullflame @Juiblex @bloodfeast @Duckwing @Melisqus @Ikterus @kaju @coma @Froxt
@Veldare @Quencher
Officiella schemat och ställningarna inför runda 4! Bara att boka upp och spela - Nästa bryt är den 10:e!
@Veldare @Quencher
NOTE: Vissa har inte hunnit spela än - men har dispens (dvs. ok) och spelar idag så de blir inte så långt efter.
Säsongspriserna färdigbakade och redo för sina vinnare ... och förlorare :D
Galet svårt att fota svart resin så fick överexponera galet - vilket gjorde att detaljerna sket sig ... men tro mig allt ser till o med finare ut i verkligheten! Redigt stolt över Nuffles Chosen tokensna (kanske en smidge tunna men annars perfekta!)
Haha klassiker - ser jag stavat fel på nuffles (nuffels)... Ajaen första säsongen blooper
Va, Det är väll inte fel... det är en feature.... :-D
Officiella schemat och ställningarna inför runda 5! Bara att boka upp och spela - Nästa bryt är den 20:e!
@Veldare @Quencher
Omgång 6 är live!
Fin grafik över ligaställningarna kommer förhoppningsvis när jag frisknat till - men ni kan nu boka spela och ha roligt i nästa omgång!
@Veldare @Quencher
Jag och @kaju fuskade nog men vi spelade igår.
@grumplekins Haha jo jag har noterat att @kaju gillar att spela samma dag som brytet mer eller mindre varje runda - men det är ok att spela på brytdagen så det är inget problem.
Mitt utrop om ny omgång är mer info än något annat - det är datumen som gäller, inte när jag ropar ut.
Spela bara inte innan brytet (om man inte måste, isf info till admin) - vill ogärna hålla på att ge varningar för sådana skitsaker.
Edit: men uppskattar att du meddelar Grump
Jag tänker dela skulden - @kaju erbjöd fler dagar än en. Skampåle för två!
Omgång 7 är live!
Börjar närma sig slutet av säsongen - och ska ju sägas att i Kräm de la Kräm så är ju finalisterna redan säkrade, vem kommer vinna den eftertraktade Akhorne!
I Slaskhinken är de nästan öppet race om vilka som kan tänkas bli finalister!
Inom kort kommer mer info om säsongsavslut samt anmälan för nästa säsong!
@Veldare @Quencher