NAFC 2015

edited October 2014 in Turneringar
Jag har redan börjat kolla på hur jag ska ta mig till NAFC 2015. Inte helt lätt, då det är dåligt med direktflyg härifrån.

Tänkte att jag detta år ska bo på hotellet och tänkte därför kolla om någon söker en rumskamrat?
«1

Comments

• Ifall NAFC kommer vara beläget någonstans man kan bo, så kommer jag vilja bo där. Var sjukt skönt senast att bo där man spela.
  • Det är exakt samma ställe och hotell som förra året.
  • Jag kommer att åka men hittade inte hur man köper biljett.
    Kommer att bo med JohnnyD om inte han backar ur.
  • Jag har inte hört med broCooLi men jag antar att han kommer åka med mig dit.
  • Skulle gärna åka nästa år men måste kolla runt lite om det är möjligt för familjen. Ska även försöka få med mig @dragons på det hela. Bra med NAFC2015 tråd i alla fall!
  • @coma
    Du betalar £55 till thenafchampionship@gmail.com via PayPal

Kul att det blir ett gäng som åker.
    Tråkigt att alla redan har en rumskompis
  • Jag lär fara med @betty. Håll gärna svenska scenen uppdaterad så man slipper göra en @pellevin och missa de billiga rummen.

@pedda, flyger du genom Sverige då?
  • Det har jag inte ens funderat på. Kanske vore enklare.
    Hur flyger ni från Göteborg och Stockholm?

Förra året flög jag till London och tog sedan en buss därifrån.
    Fungerade ganska bra, även om det blev en lång resa dit. (Lyckades få en biljett med Ryanair från EMA hem på måndagen)
  • @pedda vi har tidigare flugit norvegian från Stockholm till Manchester och tågat eller hyrt bil till Nottingham. Inte alla från stan men de flesta. Lär bli samma i år
  • ja ja ja! lätt att en åker på denna turnering nästa år igen :D

från Gbg flög vi också till Manchester och tågade.
  • Jag har inte bestämt nåt ännu men kommer med stor sannolikhet att åka dit och har ingen rumskompis ännu.
  • Funderar också på att åka. Måste bara se hur mycket deg jag kan spara ihop till dess, har ju även italien som plan nästa år.
  • Om familj och finanser tillåter det ska jag också åka.
  • Jag åkte via Birmingham i år, och det gick lika snabbt och till samma pris som Manchester, så om inte ena finns är det värt att kolla den andra.
  • Duckwing wrote: »
    Jag har inte bestämt nåt ännu men kommer med stor sannolikhet att åka dit och har ingen rumskompis ännu.

Söker du en rumskompis?
  • Ja, jag har gärna en rumskompis att dela kostnaden med :)
  • Duckwing wrote: »
    Ja, jag har gärna en rumskompis att dela kostnaden med :)

You've got PM
  • klart du ska åka @Duckwing! och du med @mufflo!
  • Även 2015 är det samma helg som Göteborgs varvet så jag kan tyvärr inte åka :(
  • @Melisqus du måste ju lära dig prioritera!
  • Skoberget använde samma ursäkt förra året! finns typ 350ish dagar man kan springa runt i sverige och så väljer man att vara duktig och motionera då NAFC är! Pri-o-ri-te-ra-ah!
  • De har gym på hotellet. Jag har sprungit på löpband där de tidigare två åren de haft nafc på east Midland conference center. Ingen fiskdoft heller. Vi får köra bloodbowmilen, ingen ursäkt att missa den för att ränna runt i Göteborg.
  • Pellevin wrote: »
    Jag åkte via Birmingham i år, och det gick lika snabbt och till samma pris som Manchester, så om inte ena finns är det värt att kolla den andra.

Det ser ut som att det bästa för mig är att flyga till BHX.
    Någon mer som gör det?

Kanske kan det vara värt att hyra en bil ihop.
  • Förra året tog jag tåg, och det var enkelt och bekvämt. Men om vi kommer ungefär samtidigt så är jag gärna med på en bil.
  • I år passar det mycket bättre med jobbet, så jag kommer nog också. Jag får dock fundera lite på när och hur jag reser.
  • Jag verkar komma loss. Smått häpen över det... Men jag behöver väl bo med någon. Har alla bokat?
  • @Hellstrom lysande att du åker det kommer bli jävligt bra! Jag bor med Henrik.
  • @helllstrom: Pick me, pick me! Jag har inte bokat eller fixat något alls...
  • Gärna Mago! Sitter och slösurfar på det nu.
Sign In or Register to comment.