NAFC 2015

2»

Comments

• Dags att vi tar hem den där trofén till Schweden nu, vi har ju försökt i två år på raken! Vi har till och med använt vårt hemliga vapen Dragons en gång, men ändå har det gått åt skogen!
  • Om jag inte minns fel så har två svenskar burit ledarmanteln och det i sig är ingen dålig bedrift!
  • nu är jag och @inforthepain anmälda och betalda!

hoppas vi blir ett härligt gäng från Sverige i år också :)
  • Pellevin wrote: »
    Förra året tog jag tåg, och det var enkelt och bekvämt. Men om vi kommer ungefär samtidigt så är jag gärna med på en bil.

När landar du vid BHX?
    Själv landar jag 19.35 lokal tid.

Har inte hittat någon bra tågförbindelse, men du kan säkert tipsa mig.

Det kostar ca 40€ att hyra en bil, plus bensin.

Fler som flyger till BHX?
  • Jag har inte bokat resa ännu. Jag skickade in min anmälan, inklusive betalning, för några veckor sedan. Jag har ännu inte hört ifrån dem. Nån som har en emailadress jag kan nå dem på? Dvs en annan adress än deras paypal-konto.
  • Weird, jag fick (vad som kändes som ett automatiserat) mail direkt...
  • @Pellevin jag ställde frågan direkt till Joemanji och väntar på svar.
  • samma här, fick också svar direkt. för mig att det var ett automatiskt. men jag dmar mail till dig @Pellevin
  • @pedda: så sent? då blir det ju inget gött öl- och mathäng dagen innan. hur tänkte du nu???
  • brocCooLi wrote: »
    @pedda: så sent? då blir det ju inget gött öl- och mathäng dagen innan. hur tänkte du nu???

Att jag måste jobba på fredagen innan jag åker =(
  • Jag lutar att hyra en bil vid BHX och sedan köra en timme, direkt till NAFC.
    Säg till om någon mer flyger till/från BHX
  • pedda wrote: »
    Jag lutar att hyra en bil vid BHX och sedan köra en timme, direkt till NAFC.
    Säg till om någon mer flyger till/från BHX

Jag får nu åka med frogboy, som kör förbi BHX.
    Säg till om det är någon mer som flyger dit. Än så länge finns det platser kvar i bilen
  • @pedda vi flyger till manchester.
  • Är det någon stockbowlcoach som kan frakta lite råttor från Pedda till mig? Jag ska själv inte dit. Om Pedda har möjlighet att ta med sig dem :)
  • @mufflo är de målade (så att man behöver vara rädd om dem)?
  • Målade i plast.
  • Aha, så lite skrymmande kan de bli. Jag brukar bara ha en ryggsäck för hela helgen.
  • Just nu ligger råttorna i ett vadderat kuvert, så de tar inte så mycket plats.
    Jag kan alltid skicka med posten annars?
  • Ett vadderat kuvert kan jag ta med utan problem. Min tanke var att jag kanske inte hade plats för en Feldherr väska till :)
  • Gött! Råttor till mig!
Sign In or Register to comment.