Open rullar på "tills vidare" men såklart får man ju tänka på Corona, avstånd osv. På Alpha får man max vara 8 samtidigt i stora salen nu, kan vara värt att tänka på.
Jag har inte hört av Mumin sen årsmötet. Allmänt ser jag inte varför segt avslut av säsong 32 skulle hindra start av 33 som ändå är ämne för full reset.
Det verkar som att vi behöver ett spelarmöte före säsongsstart. Visserligen har ett sådant inga beslutsrättigheter. Men nu verkar det finnas olika tankar om att förändra de mest grundläggande förutsättningarna för ligaspel, och jag tycker det vore ett stort problem om sådana förändringar gjordes utan förvarning, och möjlighet till diskussion.
Mumin och Grumple har spelat sin kvartsfinal. Grumple ska nu möta Jimmeblla i semifinal. De vet varandras ansikten men jag vet inte när de planerar att köra.
Season 32 är nu fördigspelad och har en värdig vinnare med Magyar Marauders och deras coach @Jimmieblla . Stort grattis. Waldenhof Wanderers försökte streta emot och lyckades tills runda 8 i overtime men efter 24 spelade rundor var de 4 överlevande spelarna tvungna att erkänna sig besegrade.
Comments
Jag räknar ju kallt med att jag är i slutspel så hoppas ju självklart att vi spelar klart denna säsong först :)
Håller med Pertan i detta fall!
att jag äntligen råkat ha tagit mig till slutspel har inget med det hela att göra.... :)
Open rullar på "tills vidare" men såklart får man ju tänka på Corona, avstånd osv. På Alpha får man max vara 8 samtidigt i stora salen nu, kan vara värt att tänka på.
@Pertan hoppas ditt lag mår bra och verkligen vilar ut sig inför slutspelet ;)
#MårtenÄrEttAs
@Morn82 njaa.. nån överlever eventuellt.. :P
Hej Commish,
Har vi nått preliminärt datum när slutspel ska kunna spelas? Ser ut som att några matcher fortfarande väntar på att bli spelade?
Tja. Är det tänkt att s32 tar slut någon gång då det kan börja planeras för s33? Vilka väntar vi på och varför?
Det är väll Antec vs elaka rangel som står som Postponed… i andra halvan så är Ionas klar för finalspel
Men att ha som mål att nästan säsong drar igång i September borde väll vara gjörbart?!?
Anders o Grump? Sätter de inte datum snart är det dags att kvarten går vidare till reserverna.
@NIWnW @grumplekins
Händer det något här eller
Jag har inte hört av Mumin sen årsmötet. Allmänt ser jag inte varför segt avslut av säsong 32 skulle hindra start av 33 som ändå är ämne för full reset.
Instämmer, säsongerna kommer inte ha med varandra att göra.
@Ionas vad sägs om att försöka få ingång säsongen till mitten av augusti (skolstart runt 17 aug)?.
Det verkar som att vi behöver ett spelarmöte före säsongsstart. Visserligen har ett sådant inga beslutsrättigheter. Men nu verkar det finnas olika tankar om att förändra de mest grundläggande förutsättningarna för ligaspel, och jag tycker det vore ett stort problem om sådana förändringar gjordes utan förvarning, och möjlighet till diskussion.
Börja! (röstar jag för :)
Helt egoistiskt så jag får vara med att spela :D
@Juiblex Jag tror det blir lite tajt att hinna starta upp allt till den 17:e men jag tycker vi bör definitivt ha bollen i rullning innan September.
Jag hoppas kunna komma med mer information i slutet av veckan.
Hur går det med slutspelet?
Mumin och Grumple har spelat sin kvartsfinal. Grumple ska nu möta Jimmeblla i semifinal. De vet varandras ansikten men jag vet inte när de planerar att köra.
Vi har planerat att köra semi denna torsdag
Finns laglistorna tillgängliga för oss vanliga dödliga?
Jag har dock inte Grumples sheet efter Mumin-matchen.
@Ionas Jag levlade två spelare - en normal på nr 1 och ett 11-slag på en blitz-ra. Tänker lite.
Hur gick det i semin och när går finalen av stapeln? @grumplekins @Jimmieblla @Ionas
Om jag förstått det rätt så kunde semifinalen sammanfattas som Karma. Finalen går förmodligen av stapeln nästa helg eller torsdagen efter det.
Antar att man får gratulera @Jimmieblla då? ;)
Om ni eftersträvar maximal medietäckning och bra sponsorintäkter är ju torsdag det självklara valet!
Season 32 är nu fördigspelad och har en värdig vinnare med Magyar Marauders och deras coach @Jimmieblla . Stort grattis. Waldenhof Wanderers försökte streta emot och lyckades tills runda 8 i overtime men efter 24 spelade rundor var de 4 överlevande spelarna tvungna att erkänna sig besegrade.
Grattis! Skitspel!
Stort grattis till @Jimmieblla!!