Skyslammer Nuffle Scuffle I - turnering i Stockholm, datum: 3 Juli - NAF-approved.

12346»

Comments

• Tack @Bockyralls grymt bra turnering och superkul!

Kul att möta er alla och vi ses snart igen hoppas jag.

• Grattis @pellevin.

@Bockyralls kan du lägga upp en bild på sluttabellen?

Tack för en fin turnering!

• edited July 2021

Väldigt bra fixat!

tack för bra surr och häng, kul att möta nya och gamla bekantskaper.

• Ja, jättekul!

@Bockyralls du känner väl till att du förväntas skicka in en resultatfil till NAF? Det är väldigt enkelt eftersom score skapar den.

• edited July 2021

Hej alla! Jättekul att höra att ni gillade det. Det var riktigt roligt att få bjuda på kalas, träffa alla riktigt trevliga personer i hobbyn och även att själv få spela för egen räkning. Det var sjukt lärorikt. Särskilt tack till @kaju för lektionen i dvärgsylt. Och tack till alla som tålmodigt påminde om sånt jag glömde i matchens hetta.

och jodå, har koll på att inrapportering ska göras. Försökte ladda upp igår men datan ser knasig ut så måste dubbelkolla. Winning och matchdatan som förvisas pre uppladdning ser riktigt konstig ut.

Har processen igång att lösa det. Fixar bilder etc enl önskemål ovan också så fort tiden tillåter.

• för oss som inte var där, går det att få en lista på placering osv?

• Tackar för en bra turneringen! Jag hade 4 riktigt bra matcher och har nästan kommit över min onödiga dubbelskalle i runda 15 med bollhållaren. Men jag är inte bitter...

• @Bockyralls om du har problem så kan jag fixa det åt dig.

• Här är bild på individuellt:

Och pristagarna:

1st: Pellevin

2nd: zalaya

3rd: Grumplekins

Best Noob: chrixx

Best Painted: Oberwald_1

Best Stunty: Ozt

Best Brawler: Grumplekins

Most TDs: Spoiledsquid

Best Sports person: KaithOEX

First place backwards: marvelpappan

@Pellevin Gärna! Fortfarande skum data vid upload av XML. Mejlar!

• @Pellevin @grumplekins

Verkar faktiskt som datan stämmer nu. Har laddat upp allt och rapporterat in resultatet/alla pristagare. Så enligt instruktionerna krävs nu bara:

"There is then a refresh button to update the rankings that your local NAF rep needs to press. The Tournament Organiser doesn’t do this part."

Så verkar som min del som TO är rapporterad nu :)

• Jättebra! Säg till om det visar sig att det inte funkade. Ibland tar det nån dag innan allt är klart.

• Nice att se att jag gjorde 50% (!!) av alla TDs som vinnaren @Pellevin släppte till :D

Sen att han bara släppte till 2 på hela turneringen behöver ju inte nämnas eller visas grym respekt för ;)

• något sätt att få se folks rosters?

• sidan 4 har en post länkat med alla listor @Drexxl

Sign In or Register to comment.