[FUMBBL] Svenska Ligan: Säsong 46

2

Comments

• Vi har planerat att spela tisdagkväll
  • Ni som missade matchen... ni missade inte mycket... Jag försökte i alla fall göra 2 TD.
  • gjorde du inte det? jag missade sista turerna...
  • @khanmank: Jag å andra sidan försökte göra så lite som möjligt...
  • @Lard: kan du spela söndag kväll?
  • eller passar kanske tisdag bättre?
    det kommer bli ett kul stunty-möte :D
    synd att jag inte har mitt blackle-träd kvar
  • Sent söndag borde gå, men även tisdag fungerar. Vi kan väl sikta på söndag och skulle det haverera så kan vi ha tisdagen i reserv
  • Kan vi ta tisdag istället? Är trött...
  • När passar det ikväll då?
  • Flera matcher ikväll då :) jag och Bim ska spela kl 20.
  • Roland, kan du och jag lira kl 20?
  • Först måste jag spela mot @Lard. :)
  • Blev lite ivrig i första halvlek, bollen flög ut i publiken och flög halva plan mot min endzone, det gjorde att jag tyvärr att amazonerna kunde dodga dit och ta bollen och säkert göra mål. När jag fick chansen i andra halvlek att hämnas studsade bollen rakt sidleds istället och hon kunde slå ner mig och ta tillbaks den, dodga in och göra mål. Men men, jag fick lite skills och spp! Nästa säsong tar jag klivet upp en division! Hennes AG4 spelare var riktigt elak och stod för många av de spelavgörande movesen!
  • utan tackle kan det va svårt att få dem av plan antar jag..
  • Mjo, fick undan några, men hon fick bort en också så det var inte tillräckligt.
  • Ingen @Lard igår :/
  • @Zeke73: nu är det vår tur :)
  • edited October 2014
    Vad bra det gick. Eller nått' ... Hata vampyrer ... Men jag fick fyra skills så nu får väl herr Roland en mille i Inducements typ ...
  • då blir'e deeproot då! :D
  • Fan Deeproot har jag haft liggande bredvid en Wrestle-groda i 8 av 16 turns så Bring 'en On säger jag bara. Siktar på vinst med 2-1. Som SHL typ ...
  • men nu har'u ingen wrestler ;)
  • Bra match igår, eller hur Roland? :)
  • jao, men attans vilken äcklig soppa.
    Det var nog snöovädret som gjorde att den inte blev helt färdig... bläh (1 av 6 RR stulna)
    Sen hade det ju hjälpt om träden varit mer brutala

men jag gjorde mål iaf ;)
    och vilket mål sen o_O
  • Det var riktigt fint. Men du behöver hitta en bättre kock, helt klart. :)
  • Lard! Dags för mellansäsong! När vill du spela? Förslag: fre, sön eller måndag kväll? Eller ett fylleslag på lördag natt om du kan använda en dator hos pellevin?
  • Varför fick inte jag vara med på mellansäsongenståget?

Var vi endast 5 som anmälde oss?
Sign In or Register to comment.