Ok, bara för att förtydliga. Jag söker alltså motståndare till mina 7evens dvärgar. Jag försöker inte rekrytera extralärare till Botkyrka grundskola. Any takers? xD
Nu på torsdag (7-5-2020) blir sista dagen i säsong 1 av Stockbowl 7evens-ligan.
Därefter ska de två lagen i topp på tabellen möta varandra för att avgöra vilket lag som tar hem medaljen.
Finalmatchen kan med fördel spelas på slutspelsdagen men om coacherna inte har tid med detta pga finalmatcher i ordinarie liga eller squigbowl så går det bra att spela vid annat tillfälle så länge det är före start av säsong 2.
Säsong 2 av 7evens startar högst en vecka efter slutspelsdagen.
Vad säger du om att vi lirar två matcher på torsdag @Pellevin? Då blir det direkt avgörande för vem oss som kommer att bli totalt mosade av @ionas dvärgar i finalen.
Comments
@Pertan lessen, jag vill inte vänta på en kanske när det finns en säker.
Blir vi fler som vill spela sevens kanske man kan variera motståndet lite.
Jag förstår...
Ja om vi blir minst fyra som spelar 7 på torsdag kan det vara kul att blanda upp lite efter första matchen
Gillar do inte elfs?
Är inte frågan vem som gör det?
vem vill få förnedringsstryk av töntiga småttingar i påsk?
Jag är på!
Taget! Jag kan ta med pitch - kan du printa?
Fixar
Jag kan köra en sjua i anknytning till vår rumble-match? Pro Elf. Öppet mål.
Därefter ska de två lagen i topp på tabellen möta varandra för att avgöra vilket lag som tar hem medaljen.
Finalmatchen kan med fördel spelas på slutspelsdagen men om coacherna inte har tid med detta pga finalmatcher i ordinarie liga eller squigbowl så går det bra att spela vid annat tillfälle så länge det är före start av säsong 2.
Säsong 2 av 7evens startar högst en vecka efter slutspelsdagen.
Nån som vill köra sevens på torsdag?