Stockbowl Sevens liga säsong 1

245

Comments

• Gärna. Men jag är bortlovad mot Pellevin denna torsdag. Kan iofs även andra kvällar.
  • Ionas wrote: »
    Gärna. Men jag är bortlovad mot Pellevin denna torsdag. Kan iofs även andra kvällar.

Möjligen fredag kväll?
  • Insåg att det redan fanns två Elven Union lag i seven säsongen så tänkte nog byta lag.
  • Jag har tänkt samma sak @Pertan, så om du vill kan du behålla ditt, så byter jag.
  • Pellevin wrote: »
    Jag har tänkt samma sak @Pertan, så om du vill kan du behålla ditt, så byter jag.

Ingen fara, jag kan testa nått annat lag till en början. Tack för erbjudandet iaf. (jag var trots allt sist in med EU)
  • Pertan wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Jag har tänkt samma sak @Pertan, så om du vill kan du behålla ditt, så byter jag.

Ingen fara, jag kan testa nått annat lag till en början. Tack för erbjudandet iaf. (jag var trots allt sist in med EU)
    Jag har också funderat på att byta.
  • Duckwing, jag vill köpa en RR till mitt lag Chicagork Blackorks.
    Duckwing, jag vill köpa en RR till mitt lag Chicagork Blackorks.

Fixat!
  • Ingen verkar vilja spela open ikväll. Vill nån spela sjuans?
  • Någon som tar med sitt 7-lag till helgen? Tänkte om man hinner köra en match eller två under pausen/pauserna?
    Någon som tar med sitt 7-lag till helgen? Tänkte om man hinner köra en match eller två under pausen/pauserna?
    Jag är på. Har inte kört någon 7a än.
    Kan du printa?
  • Morn82 wrote: »
    Pertan wrote: »
    Någon som tar med sitt 7-lag till helgen? Tänkte om man hinner köra en match eller två under pausen/pauserna?
    Jag är på. Har inte kört någon 7a än.
    Kan du printa?

Jag kan printa.

• Kan ta en match kl 18 om någon vill låta mig premiära 7orna
  • Kan ta en match kl 18 om någon vill låta mig premiära 7orna

Verkar som att @Pertan inte kan lira - om så blir fallet lirar jag gärna en sevens eller två mot dig.
  • Nyaga wrote: »
    Kan ta en match kl 18 om någon vill låta mig premiära 7orna

Verkar som att @Pertan inte kan lira - om så blir fallet lirar jag gärna en sevens eller två mot dig.

Jag blir skitglad för en match, ja!
  • Har någon lust att ta ett par matcher imorgon på Alphaspel?
  • Hej, jag kan mitt på dan om d funkar för dig?
  • edited February 2020
    Hej, jag kan mitt på dan om d funkar för dig?

Jag kan bara spela efter kontorstid. Tidigast 17:30

EDIT: Fast... En sevens-match går ju snabbt. Jag kanske kan ta en långlunch ändå.
    Men jag skulle föredra att ta det efter jobbet om möjligt.
  • Jag kan inte på kvällen tyvärr.
    Jag kan inte på kvällen tyvärr.

Vilken tid på dagen då?

• Duckwing wrote: »
    Jag kan inte på kvällen tyvärr.

Vilken tid på dagen då?

Kan när som. Fr 9 o framåt.
    Kan när som. Fr 9 o framåt.

Ska vi ta en match kl 11:30 då?
  • Låter bra!
  • Nån som vill köra ett par matcher på fredag eftermiddag?
  • @Pellevin Jag är öppen för 7evens om du inte hittar något annat.
  • Föredrar du något annat? Om du vill köra open går det också.
  • Har nu provat 7evens. Mitt livs första tärningsslag var en tvåtärningsblock med Blitzer, jag hade alltså Block. Dubbelskalle. Nästa gång det var min turn var mitt första tärningsslag än en gång en tvåtärningsblock. Denna gång utan Block, men mot en dvärg som hade det. Skalle - Both Down.

Det var ett lysande spel, och jag känner nu ett starkt behov av mer spel utan löjliga saker som rerolls och listiga planer.

Så finns det någon annan som behöver att par mysiga 7evensmatcher på torsdag?
  • Jag vill spela 7evens på torsdag. Någon frivillig?
  • Pellevin wrote: »
    Jag vill spela 7evens på torsdag. Någon frivillig?

Om inte jag spelar seriematch då så kan jag tänka mig en eller två 7even matcher.
    Om inte jag spelar seriematch då så kan jag tänka mig en eller två 7even matcher.
    Yeah baby, yeah!
Sign In or Register to comment.