12 raser på 16 deltagare. Det tycker jag betyder bra regler.
Tack och ja jag gillar dem, att priserna på skills varierar gör att man behöver tänka om lite och taktiken som annars kanske är standard kan ändras eftersom de vanliga skills man i vanliga fall spelar med förmodligen uteblir...
Sedan är ju ”Divan” en frisk fläkt
Kommer dock ändra ”transfer fönstrets” regler till nästa år en aning.
Jag kommer inte hinna lägga upp alla roster, men jag kommer hinna göra en "fling-tävling" för oss fling-coacher.... Men jag kan säga att inget roster är det andra likt och såhär ser mitt ut
Kan du hitta ersättare där uppe? Kan försöka muta någon Sundsvallare annars.
Har slängt ut lite krokar men erbjud en Sundsvallare gratis dryck från "caféet" (stark-öl, folk-öl, lätt-öl, läsk, vatten och kaffe) samt gratis inträde i turneringen om det hjälper
Precis smugit in som en ninja i mitt eget hem utan att vecka någon efter en ”vinnar-fest” hos Gunnar ...
Riktigt trevligt måste jag säga att det var...
Skuld tog två raka trots det satt långt inne eftersom Tims ”Pro elfs” gav bra med motstånd.
Själv är jag sjukt nöjd med att gå obesegrad ( bara tre matcher) med halflings iom att jag aldrig spelat den tidigare och visste inte riktigt hur jag skulle höra med de små rackarna
Kram på er, postar resultatet i morgon kväll, håll ut
Tack, det satt riktigt hårt inne. Förlänging mot Zedd. Det löste sig dock tillslut även om det regnade döskallar och bothdowns i stort sett hela matchen.
Comments
Tack och ja jag gillar dem, att priserna på skills varierar gör att man behöver tänka om lite och taktiken som annars kanske är standard kan ändras eftersom de vanliga skills man i vanliga fall spelar med förmodligen uteblir...
Sedan är ju ”Divan” en frisk fläkt
Kommer dock ändra ”transfer fönstrets” regler till nästa år en aning.
Modigt att lita på Master chefen för RR :-D
Japp, jag sticker ut hakan och säger att jag har den snyggaste Master Chefen så jag hoppas han kommer leverera.
Hopps jag, men tror inte det... Inte ofta man ser ett flinglag i turnering som bara spelar med 2 träd
Skönt att höra
Har slängt ut lite krokar men erbjud en Sundsvallare gratis dryck från "caféet" (stark-öl, folk-öl, lätt-öl, läsk, vatten och kaffe) samt gratis inträde i turneringen om det hjälper
Japp, ingen fara, Mårten sa att han ska försöka svänga förbi och hinna spel en och annan match iaf så hittar vi ingen så får jag ett par matcher
Sedan vet man aldrig helt plötsligt blir någon sjuk osv så då är vi 16 igen
Najs, då ses vi på en stund
Då var allt klart.... om ca 8 timmar så börjar allt!
Riktigt trevligt måste jag säga att det var...
Skuld tog två raka trots det satt långt inne eftersom Tims ”Pro elfs” gav bra med motstånd.
Själv är jag sjukt nöjd med att gå obesegrad ( bara tre matcher) med halflings iom att jag aldrig spelat den tidigare och visste inte riktigt hur jag skulle höra med de små rackarna
Kram på er, postar resultatet i morgon kväll, håll ut
Vi sa väl att om vi hade samma historia så skulle det vara lugnt
Så du menar bevisningen väger för tungt?
Det är lugnt, i score-filen så kommer det stå rätt innan jag skickar in den ikväll
Va ett kanon event.
@Skuld Grattis till vinsten!
Mvh Thomas Könberg
@Frantic tack för en väldigt väl arangerad tunering va super kul.