Cindy Pewhistle 5236, accurate, bomber, dodge, loner, secret weapon, stunty, 50.000, flings (accurate and bomber? WTF?)
Vad är det du reagerar på? Cindy är en Bomber Dribblesnot med -MA och -AV och 10k mindre i pris. Det är väl inget fantastiskt byte och Dribbesnot är inte superbra från början. Missförstår jag dig?
Movement är väl ändå det minst relevanta på en bombardier?
Får ju ändå inte röra sig när dom ska kasta och kommer nån för nära så antingen foular man eller så suicide kastar man
jag reagerade inte alls. kopierade ifrån occ där den som postat reagerat. tänkte inte på det när jag kopierade in det @Mooselord
tycker själv den verkar askul!
3 träd är utmärkt ooooommmmmm du har så mycket i inducements. I turneringar brukar det lösa sig, men annars?
Vill man dedikera en hefty annars?
Jag skulle sätta en hefty mellan träden, men inte för fend (även om det såklart också är bra) utan för AV7.
Med side step blir heftys riktigt intressanta (för turneringar tex). HMP är också intressant mot långsamma teams som dvärgar i försvaret, om man lyckas få tag i bollen.
väldigt enkel och simpel matematik här. vad jobbar du med @Frantic?
Jag arbetar inom it samt trä och metallslöjdslärare.
Vad jobbar du med?
då är jag faktiskt lite besviken över att du inte kunde 3+1.
lärare på högskolan i Borås, fast för tillfället är jag sjukskriven.
Beklagar att du är sjukskriven och jag har koll på att 3+1 är fyra. Jag kanske missförstod inläggen men som jag läste det så fick man känslan att flingorna skulle kunna ha 4 träd varpå jag inte riktigt hängde med.
Comments
har inte sett star players än, men ska bli kul att se dem.
Neddley Verrüca 5236, dodge, loner, Secret weapon, stab, stunty, leap, very long legs, 70.000,flings
Cindy Pewhistle 5236, accurate, bomber, dodge, loner, secret weapon, stunty, 50.000, flings (accurate and bomber? WTF?)
Rumbelow Sheepskin 6337, block, horns, juggernaut, tackle, thick skull, no hands, 170.000 flings (this is the goat rider)
Big Jobo Hairyfoot 4328, dirty player, loner, stunty, tackle, wrestle 120.000, flings and ogres
Golden era star player:
Captain Colander 6237, catch, disturbing presence, dodge, fend, jump up, loner, regeneration, right stuff, stunty, side step, 100.000, flings
Vad är det du reagerar på? Cindy är en Bomber Dribblesnot med -MA och -AV och 10k mindre i pris. Det är väl inget fantastiskt byte och Dribbesnot är inte superbra från början. Missförstår jag dig?
Får ju ändå inte röra sig när dom ska kasta och kommer nån för nära så antingen foular man eller så suicide kastar man
tycker själv den verkar askul!
Gobbarnas (och orkernas) bomb-Gobbo har oxå acc o bomb. Fast ag2 då.
Normal tillgång till HMP är också spännande.
två träd? hur spelar du?
du sätter ju tre träd på LoS.
+1, tre träd är väll standard....
Japp!
Det blir ju 4 träd
Det är norse/dvärg bombern som har ag2, gobbon har ag3
Vill man dedikera en hefty annars?
Ja just tänkte fel. Tänkte på stuntyn.
3 + 1 = 4
Jag skulle sätta en hefty mellan träden, men inte för fend (även om det såklart också är bra) utan för AV7.
Med side step blir heftys riktigt intressanta (för turneringar tex). HMP är också intressant mot långsamma teams som dvärgar i försvaret, om man lyckas få tag i bollen.
Men ifall jag kör flings utan inducements skulle jag aldrig sätta en hefty på linjen. Han är på tok för värdefull. En vanlig linjetomte får duga.
skulle också satt en vanlig fling på linjen.
Vad jobbar du med?
då är jag faktiskt lite besviken över att du inte kunde 3+1.
lärare på högskolan i Borås, fast för tillfället är jag sjukskriven.
Beklagar att du är sjukskriven och jag har koll på att 3+1 är fyra. Jag kanske missförstod inläggen men som jag läste det så fick man känslan att flingorna skulle kunna ha 4 träd varpå jag inte riktigt hängde med.