Hej kamrater. Finns det någon plan för pub-open endgame som vi hade förra open? ping @razta
Om folk är sugna så varför inte. Vi kan väl köra ett upprop vilka som är sugna. Gissar på att vi startar nya säsongen runt 1a maj ca annars borde man ju kunna köra 10/11 maj som är röda dagar.
Hej,
jag har hört att råttproblemen är stora i Stockholm. Finns det någon dådkraftig själ som vill bli en del av lösningen snarare än problemet? Om ja, varför inte ta en match mot mitt AV7 skaven lag? Och varför vänta? Gör slag is saken redan i kväll den 23:e april!
Comments
Ville du spöa mitt råttpack till open lag på torsdag 12/4?
Alpha från 18:00.
Ok?
Yes! Kommer nog dock 18:10 ca, hinner inte från jobbet annars.
Om folk är sugna så varför inte. Vi kan väl köra ett upprop vilka som är sugna. Gissar på att vi startar nya säsongen runt 1a maj ca annars borde man ju kunna köra 10/11 maj som är röda dagar.
Om skullflame inte kan spela våran RR på torsdag är jag sugen. (får svar i kväll)
På på torsdag 19/4 Morn?
Det blev RR på torsdag så ingen open för mig då.
Möt min bror Flokis lok.
Någon som kan hoppa in?
efter 4 lyckade kast med snottlings så känner jag mig modig med gobbar
Någon som vågar/vill
jag har hört att råttproblemen är stora i Stockholm. Finns det någon dådkraftig själ som vill bli en del av lösningen snarare än problemet? Om ja, varför inte ta en match mot mitt AV7 skaven lag? Och varför vänta? Gör slag is saken redan i kväll den 23:e april!
Du borde möta Floki. Min brorsa