BUBBLE 15 - Tråden!

245

Comments

• Hej alla!

Fick nu mailen bekräftad av admin så ville bara passa på att introducera mig.
    Det är jag som coachar dvärgarna som Frantic och Stareater mötte.
    Är student vid universitetet så har rätt mycket tid så om någon vill spela så säg en tid och plats så kommer jag nog i 8/10 fall kunna dyka upp, om det är inom rimligt avstånd.

/Martin
  • Bubble låg nere en stund nu på eftermiddagen men är tillbaka nu. Ska se över och eventuellt uppgradera serverns prestanda vid tillfälle, för den var verkligen inte på hugget idag.
  • Snow wrote: »
    Bubble låg nere en stund nu på eftermiddagen men är tillbaka nu. Ska se över och eventuellt uppgradera serverns prestanda vid tillfälle, för den var verkligen inte på hugget idag.

Aha, vill Lars-Henrik möta lite Pinky Blinders i en snar framtid? :)

• Eftersom det börjar bli en del nya inducements i Dz2 kan det vara bra med en fusklapp.

http://www.plasmoids.dk/Inducements DZ2.pdf

@Frantic länkar du till den i första posten?
  • Stareater wrote: »
    Eftersom det börjar bli en del nya inducements i Dz2 kan det vara bra med en fusklapp.

http://www.plasmoids.dk/Inducements DZ2.pdf

@Frantic länkar du till den i första posten?

japp
  • Oh, ikväll får äntligen Pinky Blinders gå sin andra match... Ut till sävar med gänget för en kanske brutalt (rolig) uppgörelse.

He-afraid-face-army-enemies.gif
  • Så? Vad hände?
  • edited August 2017
    Pinky Blinders tog säsongens första seger och dominerade matchen stort från runda 7 i andra halvlek ;)

@khanmank - Har ändrat Savage Orc´s nu så det står rätt på "Brutes" :)

@Bonefinger, men matchens höjdpunkt var nog ändå när en Loner i Alvernas lag klev på en mina och alla spelare runt honom gick i backen och fick som sämst bara armour break. Sedan kunde Alfie (ogräset) som höll i bollen enkelt promenera vidare och göra 1-0 ;)

När vill/kan du spela?
  • @frantic vill spela varje dag, kan spela kanske nästa vecka.
  • Bonefinger wrote: »
    @frantic vill spela varje dag, kan spela kanske nästa vecka.

Perfekt!

Jag har dämpning, kalas och utbildning hela denna vecka så jag kan först nästa vecka :)
  • Bonefinger wrote: »
    Så? Vad hände?

En snabbt sammanfattad matchrapport finns nu inskriven.
  • @Frantic: Jag glömde fråga om du tänkte köpa något i post match sekvensen, annars borde du nog slå expensive mistakes.
  • edited August 2017
    Jag vill också spela. Har tid dagtid (flexibel arbetstid) och kvällstid (inte lika flexibelt med två barn). Helger har jag dock svårare att få tid.

@Emilskaya, @Bonefinger, @Snow, @Radge, @oft, Basse, Lars, (den nya) Magnus vem av er har tid?
    @Frantic: Jag glömde fråga om du tänkte köpa något i post match sekvensen, annars borde du nog slå expensive mistakes.

Jo jag ska handla. RR eller en kastare så det är lugnt...
  • Någon som vill spela till veckan?
  • Jag vill!

Men @ikki har företräde om han kan för då ska vi spela finalen från förra säsongen.

Vilka kvällar kan du?
  • Jag vill spela!

Frugan har dock fått en ordentlig muskelbristning och går på kryckor med smärta, så jag sitter fast i Sävar för att ta hand om barnen. Någon (förutom @Frantic som jag mötte sist) som kan ta sig ut och spela nästa vecka.
  • Jag vill också spela fom söndag och kan spela både på borta is samt hemmaplan :)
  • Nu får det tas och spelas lite i ligan. Segt som sirap går det.
    @murrtin kan jag inte spela mot för han mötte mig sist. @Frantic kan jag inte spela för han mötte mig sist.

@emilskaya @ikki @oft @marty33 @radge @bonefinger @snow samt Magnus den nya det är bara ni plockar upp tärningarna.
  • Jag kommer inte kunna spela något före fanatic, vid månadsskiftet.
  • Snow wrote: »
    Jag kommer inte kunna spela något före fanatic, vid månadsskiftet.

Ah men då är vi andra redo :)

Leif (Ny spelare, som var med på USB och Buzzqvarna) kommer hem från Ryssland till veckan så då kommer han att börja lira också :D

• @Stareater, jag jobbar på det. Lite mycket jobb och liv. Men ska verkligen försöka ta tag i det i veckan eller nästa. Hur ser söndag förmiddag eller kväll ut?
  • Jag kan på kvällen (söndag) :)

• edited September 2017
    Bonefinger wrote: »
    Lite mycket jobb och liv.

Vet tyvärr exakt hur det är.

Hade gärna spelat i veckan, men jag hade nog inte kunnat när det väl kommit till kritan. Har haft ett par mardrömsveckor. De senaste två veckorna har jag ringt efter en ambulans en gång, köat på akuten två gånger, köat på primärvården tre gånger och köat på folktandvården en gång. Tre olika vårdärenden för tre olika familjemedlemmar.
    Bonefinger wrote: »
    Lite mycket jobb och liv.

Vet tyvärr exakt hur det är.

Hade gärna spelat i veckan, men jag hade nog inte kunnat när det väl kommit till kritan. Har haft ett par mardrömsveckor. De senaste två veckorna har jag ringt efter en ambulans en gång, köat på akuten två gånger, köat på primärvården tre gånger och köat på folktandvården en gång. Tre olika vårdärenden för tre olika familjemedlemmar.

Men shit, inget rekord jag vill slå. :/
  • För övrigt har dottern börjat med teater på klossen. Det betyder att jag kommer att hänga på ålidhem måndagar mellan 16:30 och 18:30 med väldigt lite att göra. Är man lite rask borde det väl gå att hinna med en match då.
  • Jag hoppas tiden räcker till inom kort. Det är matchtröjorna till mina gobbos, som inte har levererats på ett tillfredsställande sätt, detta har gjort att spelstart har varit omöjligt.
  • emilskaya wrote: »
    Jag hoppas tiden räcker till inom kort. Det är matchtröjorna till mina gobbos, som inte har levererats på ett tillfredsställande sätt, detta har gjort att spelstart har varit omöjligt.

Mina Pinky Blinders är mer än redo, skriv en rad när de kan så kan jag hämta min keps samtidigt :)
  • Jag kan lördag mellan typ 11.30-matchen är klar. Any takers?
  • @snow Är BUBBLE nere?
Sign In or Register to comment.