Re-Drafting inför nästa säsong och slut på Open Season 8

2»

Comments

• Det finns en arbetsgrupp som skall se på det inför nästa säsong. De vill säkert ha med mer folk om du är intresserad av jobbet :)
  • Det finns en arbetsgrupp som skall se på det inför nästa säsong. De vill säkert ha med mer folk om du är intresserad av jobbet :)

Definitivt! var signar man upp sig? :)
  • edited May 2017
    Pertan wrote: »
    Det finns en arbetsgrupp som skall se på det inför nästa säsong. De vill säkert ha med mer folk om du är intresserad av jobbet :)

Definitivt! var signar man upp sig? :)

Tjena!
    Det är en löst sammansatt grupp där alla får vara med.
    Imp ville bestämma arbetsgruppnamnet, men jag tycker vi får kalla oss vad vi vill.
    Hittills består arbetsgruppen av Coma, DDavid och jag.

Vi kan kanske ha ett informellt första möte innan matcherna nästa vecka 11/5 på pizzerian på hörnet. G:a Hägern. :)
  • Får se om jag kommer loss nästa vecka från familjen men annars är jag på!
  • impimp
    edited May 2017
    Har ni hittat på ett bra namn efter mötet så kommer jag slå fast ett dåligt åt er =)
  • Viking wrote: »
    Gillar regeln med re-draften men känns som den gynnar tier 1 laget kraftigt då det är dom som gör alla td och cas mina ogres fick knappt ihop ett 11 manna lag till starten med 2 rr och då möta fullt utvecklade lag kommer inte göra min säsong bli särskilt utvecklande utan jag kommer bara bli en slagpåse där jag gör ännu mindre td och cas och motståndaren mer tyvärr

Känner du att 6 st skillade ogrees mot ett nybörjarlag känns mer rättvist och utvecklande för dem?
  • edited May 2017
    Ja det gör jag,för 6 st ogres lvl 2,och med bara 5 snots och där mina ogres fortfarande blir bonehead,kan bli slagna av ett rookie lag,medans mitt lag möter säg ett utvecklat orc eller undead lag,där dom flesta fått tackle,mb och block inte blir så kul för mig.

Ett ogre lag är alltid handikappat vem den än möter,men det är ju mitt val,men vem som helst kan skada en snot och få 5k väldigt lätt om man jämför med andra gubbar
  • Fördelen är att inga claws finns än iallafall =)
  • Viking wrote: »
    Fördelen är att inga claws finns än iallafall =)
    det är min närmsta planerade skill faktiskt och vi möts i match två. ;)
    men beror på figuren jag konverterat mest.
  • Kom över till Open. Där finns claw+mighty blow.
  • Mina open season-orker bjuder gärna på Mighty Blow. Inga claws dock.
  • Nä nu ska jag se detta igenom,kommer också fortsätta köra ogres några säsonger till,vill se hur re-draften slår ut genom några fler säsonger.Om jag kan komma högre,eller om man måste köpa nya ogres istället för dom skillade och se om dom har peakat här vid 1200-1300 i Tv eller om man kan pusha på,beror ju mycket på hur säsongerna går också iofs =)
  • Har du börjat foula? Det ger ju cash. Du kunde ju ocksåvalt 5 ogres om du ville ha fler snots :)
  • Jo jag försöker foula om det finns tillfälle,min tanke med 6 ogres var att det är lättare fylla på 20k snots än en ogre,kan ha tänkte fel förståss
  • @Viking
    Din match 1 möter du claw + mighty blow.
    Så tyvärr gör jag dig ledsen direkt.

Med vänlig hälsning,
    Coachen du spelar mot snart.
  • Just det glömde ditt snö troll =) nåja får hoppas på wild beast då
  • Finns det någon stunty liga eller cup inom stockbowl?
  • Buckan wrote: »
    Finns det någon stunty liga eller cup inom stockbowl?
    Nej, men jag är jättesugen på att spela Stunty Leeg.
  • Jag har byggt 12 halflings om ni gör en cup. Räcker väl med 4-8 spelare. Som fotbolls EM fram till 00-talet.
  • Buckan wrote: »

Det som kallades Reserves Rumble senast har vid några tillfällen gått under namnet Silly Season och då enbart med vissa specifika lag (stunty och ibland andra mindre bra lag). Det är väl det närmaste.
  • Pellevin wrote: »
    Buckan wrote: »
    Nej, men jag är jättesugen på att spela Stunty Leeg.

Stunty Leeg!! Intresset borde ju enormt!
    Vore ju så kul att sätta ihop ett gäng med miniatyr psykopater.
  • Jag är sugen på att starta ett orc lag i open 9
    Hur gör jag? Maila info?
  • Precis. Om du har färre än tre lag i systemet skickar du bara ett mail där du anger ras och namn på ditt nya lag. Då skapar vi det. När du sedan köpt in det skickar du ett mail där du säger att du vill anmäla laget till open, så fixar vi det också.
Sign In or Register to comment.