Re-Drafting inför nästa säsong och slut på Open Season 8
Redrafting körs numera automatiskt. Detta innebär att alla som skall spela ett lag som redan spelat minst en match måste gå igenom redraften i systemet. Den möjligheten kommer att öppnas imorgon (onsdag). Då kommer även Open Season 8 stängas, för att undvika konflikter i systemet. Hör omedelbart av dig om du planerat en open match efter idag, så får vi se hur vi skall lösa det.
Comments
Tänkte ju byta till Wood Elfs till nästa säsong men är samtidigt intresserad av hur man gör
Samma här, tänkte testa det på kommande Open.
På måndag eftermiddag/kväll kommer det finnas stödtelefon för frustrerade redraftare. Känner du igen dig i den beskrivningen kan du med fördel ringa 08-607 2442. Om du inte får något svar, ring igen senare. Jag har några ärenden jag måste fixa, så jag kan tyvärr inte vara hemma hela tiden.
Trygghetsjouren deluxe!
Vad innebär detta? Skulle vara rätt surt om vissa av mina spelare försvinner... Kanske måste ringa stödtelefonen i värsta fall ;(
*Frustrerad coach*
Har f ö kastat ihop en liten manual hur det går till. Här hittar du den: http://marmeladov.com/BB/RedraftManual.pdf
*EDIT*
Klart jag inser att något är galet, det är ju den där FF saken i början som måste genomgås.
Glömde dock bort gratis ssp:n till de med noll, så två linemen fick kicken. Men då de inte lyckats skrapa ihop en endaste poäng på en hel säsong var det väl helt rätt av ägare och tränare att säga tack och adjö till sådana medelmåttor.
Personligen, så skulle jag ändå kicka spelare med 0 SPP om jag tänkt spela ett par säsonger med laget.
Min smärtgräns går nog runt 3-4 spp tror jag.
Hoppas det är ok att låna din manual. :-)
Vi i Mafoc tar gärna den som exempel.
Tackar!
Finns det något som någon tycker är 'dåligt' med Re-Draften rent regelmässigt (inte BBL sidan)?
Köp ny FF :-)
Ställer frågan iaf om inte det vore plausibelt att göra detta?