Säsong 22

135

Comments

• @z3bb3: När ska du anmäla ditt lag då? :)
  • edited December 2016
    Zeke73 wrote: »
    @z3bb3: När ska du anmäla ditt lag då? :)

Jag försöker dra ut på det, för att se vilka lag som anmäls.
    Inte för att jag skall kontra dessa, men för att anmäla något som få/ingen spelar.

Hitills har 1 lag anmälts på de 3 olika raser jag kantänkas spela :)

Men jag kommer garanterat att anmäla mig :)

Edit: Sen får jag väl erkänna att jag inte riktigt har lyckats bestämma mig om vilket lag som jag faktiskt vill spela.
  • Inte ett enda Human team och bara jag med grönskinn än så länge. Vi får se om det blir någon anstormning av nya coacher.
  • z3bb3 wrote: »
    Jag försöker dra ut på det, för att se vilka lag som anmäls.
    Inte för att jag skall kontra dessa, men för att anmäla något som få/ingen spelar...

Bra ursäkt ;)
  • edited December 2016
    imp wrote: »
    Bra ursäkt ;)

Lite som att LongBomba en markerad Zombie... Det är inte ofta man lyckas, men ibland får man till dom!
  • imp wrote: »
    Bra ursäkt ;)

Eller förresten så är det lite som att LongBomba en markerad Zombie... man får inte till dom!
  • Zeke73 wrote: »
    Inte ett enda Human team och bara jag med grönskinn än så länge. Vi får se om det blir någon anstormning av nya coacher.

Eller Skaven

• Jag tänkte testa med humans tror jag.

Har ju ett målat och ospelat lag... Nåväl. En övningsmatch med dom är allt.
  • edited December 2016
    Kom igen och anmäl era lag nu, slackers! :)

Jox, Z3bb3, Hellström, Lockmund, Bim, Suncar m fl?
  • An måste ju se vilka lag man ska möta...
    Alla mina val, skaven, Wood elves och humans är ju otingade...
  • Jox wrote: »
    An måste ju se vilka lag man ska möta...
    Alla mina val, skaven, Wood elves och humans är ju otingade...

Åh...buhu... ;)

Det finns ett enkelt sätt. Ta en T6 på 1-6 spelar du Skaven, på 11-19 Wood Elves och på 65-114 blir det Humans
  • Jag kör nog Wood elves tror jag
  • Jag lutar åt Humans, men har även haft CP & Necromantic med i bilden,
  • Vi har en ny spelare som just får sitt lag målat. Någon som kan låna ut Orcs?
  • Jättebra. Du har träffat honom, det är Fröding från i torsdags, han med din sons jämnåriga. Tusen tack!
  • Så klart, allt för att hjälpa in fler i Stockbowlfamiljen liksom.
  • Anmälde mig nyss.

Nordland Avengers (Humans) tar på sig hjälteglorian och ska slåss mot alla hemskheter som finns....
  • Konstigt att de inte syns i listan än?
  • Alltså - jag har mailat info@stockbowl....

De får ju några timmar på sig att handlägga ärendet. Annars ringer jag uppdrag granskning.... ;-)

• Ser att det nu, med lite mer än 24h kvar att anmäla sig är 3x Orclag och 3x Humanlag.

Jag kan byta till annat lag, om det är någon ny som vill spela Humans.
  • Zebbe: Lovvärt initiativ, men alla nya coacher får ignorera diversitets-regeln i alla fall, så du behöver inte byta lag av den anledningen :)
  • Mooselord wrote: »
    Zebbe: Lovvärt initiativ, men alla nya coacher får ignorera diversitets-regeln i alla fall, så du behöver inte byta lag av den anledningen :)

Just det ja...
  • Enligt vad jag läst mig till skall vi "köra med regeln för kort, men bara 50k kort fås gratis. "

Vad säger regeln som åsyftas?
  • tror det menade dom nya korten sm släpptes med spelet, men dom var så några så variationen var inte så stor så vi bestämde 50k korten skulle inkluderas i det med =)
  • Kvällens citat från min sambo:
    "Men ta och spela med de där jävla dvärgarna".

Dvärglaget "Grudgeberries" gör snart entré i nya säsongen. Det är bäst att man gör som ens sambo säger ibland :)
  • Mooselord wrote: »
    Kvällens citat från min sambo:
    "Men ta och spela med de där jävla dvärgarna".

Dvärglaget "Grudgeberries" gör snart entré i nya säsongen. Det är bäst att man gör som ens sambo säger ibland :)

Helt rätt!
  • Anmälan stänger om lite mer än 2 timmar.
  • Det ser ut som det kan bli fler lag än ligan haft på 2 år. Kul :)
Sign In or Register to comment.