Zeke73 wrote: » @z3bb3: När ska du anmäla ditt lag då?
z3bb3 wrote: » Jag försöker dra ut på det, för att se vilka lag som anmäls. Inte för att jag skall kontra dessa, men för att anmäla något som få/ingen spelar...
imp wrote: » Bra ursäkt
Zeke73 wrote: » Inte ett enda Human team och bara jag med grönskinn än så länge. Vi får se om det blir någon anstormning av nya coacher.
Jox wrote: » An måste ju se vilka lag man ska möta... Alla mina val, skaven, Wood elves och humans är ju otingade...
Mooselord wrote: » Zebbe: Lovvärt initiativ, men alla nya coacher får ignorera diversitets-regeln i alla fall, så du behöver inte byta lag av den anledningen
Mooselord wrote: » Kvällens citat från min sambo: "Men ta och spela med de där jävla dvärgarna". Dvärglaget "Grudgeberries" gör snart entré i nya säsongen. Det är bäst att man gör som ens sambo säger ibland
Comments
Jag försöker dra ut på det, för att se vilka lag som anmäls.
Inte för att jag skall kontra dessa, men för att anmäla något som få/ingen spelar.
Hitills har 1 lag anmälts på de 3 olika raser jag kantänkas spela
Men jag kommer garanterat att anmäla mig
Edit: Sen får jag väl erkänna att jag inte riktigt har lyckats bestämma mig om vilket lag som jag faktiskt vill spela.
Bra ursäkt
Lite som att LongBomba en markerad Zombie... Det är inte ofta man lyckas, men ibland får man till dom!
Eller förresten så är det lite som att LongBomba en markerad Zombie... man får inte till dom!
Eller Skaven
Har ju ett målat och ospelat lag... Nåväl. En övningsmatch med dom är allt.
Jox, Z3bb3, Hellström, Lockmund, Bim, Suncar m fl?
Alla mina val, skaven, Wood elves och humans är ju otingade...
Åh...buhu...
Det finns ett enkelt sätt. Ta en T6 på 1-6 spelar du Skaven, på 11-19 Wood Elves och på 65-114 blir det Humans
Nordland Avengers (Humans) tar på sig hjälteglorian och ska slåss mot alla hemskheter som finns....
De får ju några timmar på sig att handlägga ärendet. Annars ringer jag uppdrag granskning.... ;-)
Jag kan byta till annat lag, om det är någon ny som vill spela Humans.
Just det ja...
Vad säger regeln som åsyftas?
"Men ta och spela med de där jävla dvärgarna".
Dvärglaget "Grudgeberries" gör snart entré i nya säsongen. Det är bäst att man gör som ens sambo säger ibland
Helt rätt!