Sjukt najs högerben där på snubbe till vänster på första bilden. Värsta muskelalven!
Jo, de är ganska överdrivna, som man också kan se på överkropparna.
Tyvärr blir byxorna väldigt tråkiga om man inte lägger några highlights på dem, även om de är överdrivna. Ser inte så farligt ut ifrån andra sidan bordet, men på nära håll syns det såklart.
Har börjat på trämanen. Fokuserar på benen just nu (delar upp honom i delprojekt för att inte tappa lusten) (Allt ovanför byxorna är gjort med washes)
Kvar att göra där är björkbarken (gråa barkbitar) och lite vegetation samt knäskyddet.
Känns bra att vara färdig med laget (vill dock förbättra hårkammen på en av dansarna). Har börjat med ytterligare en lineman och en catcher inför gBBg. Tanken är att använda laget som pro elves då.
Comments
Hammarby är väl bara vita och gröna, dvs inget oranget?
Vet inte riktigt vad din kommentar ska ge mig?
Känns som att du borde öppna en tråd i off topic, om du vill prata allsvenskan.
Hittade på din tutorial på bloggen också. Bra skrivet.
Sen OT: de liknar väl mer Björklöven än Bajen tycker jag...
http://www.bjorklovenfoto.se/stefan_fredriksson_000412.jpg
Jo, de är ganska överdrivna, som man också kan se på överkropparna.
Tyvärr blir byxorna väldigt tråkiga om man inte lägger några highlights på dem, även om de är överdrivna. Ser inte så farligt ut ifrån andra sidan bordet, men på nära håll syns det såklart.
Ser bra ut iaf!
wip - throwers kommer att få en orange handske istället för den gröna
Fint målat hursom allt struntprat om mat!
Lagbild lagbild lagbild!
Den som väntar på något gott...
Jag har dessa två och ett träd kvar inann jag är färdig med standard turneringslaget.
Pausar nog ett tag och målar annat innan jag gör resten.
Kvar att göra där är björkbarken (gråa barkbitar) och lite vegetation samt knäskyddet.
Måste nog ta mig i kragen och starta en liknande tråd för mina gubbs..
Och bra målat.
Tack!
Inga hamburgerkommentarer? Mår du bra @kaju?
Men jag har några Burgarkommentarer på lager