Umeå levererar @khanmank obesegrad, men vem hade räknat med något annat.
Vänta bara till Doubt8 kickar igång, då kommer Magnus fortsätta med sin "overrun" mugahahaahahahaaaaaa
Tre raka vinster för @khanmank och jag tror han är bäste svensk i EurOpen. Heja!
Japp, med chaos dessutom, inte roligt att spela slann, undead eller orc's mot honom
Edit: Magnus hade en brutal td vid ett tillfälle som gav honom segern. Han lyckades med en sådan där 0.34% move och då är inte motståndarens försök till interception inräknad i ekvationen heller. När ens lag spelar så bra, då är man svårslagen
Får väl be Sverige om ursäkt för att jag inte blev uttagen till landslaget och således freebotade för Belgien och att @Dragons då hade urkassa tärningar mot mig. Han ville inte ha en läggmatch och det tror jag inte att någon annan i landslaget heller ville ha så mina over powered pact spöade chaos dvärgarna.
Hursomhelst var Eurobowl otroligt roligt och väl arrangerat. Allt flöt smidigt och det var fantastiska lokaler och bra krubb. Dessutom fick jag spela bloodbowl för första gången på ett år, typ, vilket var nästan lika roligt som att träffa er alla trevliga coacher i Sverige (och annonstädes).
Jag förväntar mig att vara tillbaka i turneringssvängen om cirka ett år då tills dess får ni öva på att möta pact för om jag kan gå 4-1-1 med dem i Eurobowl kan ni ge er på att jag kommer testa dem i Sverige också.
Comments
Snyggt! Vilka lag representerades och med hur mycket?
http://www.thenaf.net/wp-content/uploads/2016/10/EurOpen-individual-table-after-round-1.pdf
Vänta bara till Doubt8 kickar igång, då kommer Magnus fortsätta med sin "overrun" mugahahaahahahaaaaaa
5-3 mot vikingarna
3-5 mot Frankrike
4,5 -3,5 mot Belgien där @lard förråde oss med att vinna över dragons med 2-0
3 mot Sverige
3,5 mot Italien
4,5 mot Ungern
Tre raka vinster för @khanmank och jag tror han är bäste svensk i EurOpen. Heja!
Japp, med chaos dessutom, inte roligt att spela slann, undead eller orc's mot honom
Edit: Magnus hade en brutal td vid ett tillfälle som gav honom segern. Han lyckades med en sådan där 0.34% move och då är inte motståndarens försök till interception inräknad i ekvationen heller. När ens lag spelar så bra, då är man svårslagen
Vilka lag som är svenska får @mago eller någon som var på plats skvallra om...
Får väl be Sverige om ursäkt för att jag inte blev uttagen till landslaget och således freebotade för Belgien och att @Dragons då hade urkassa tärningar mot mig. Han ville inte ha en läggmatch och det tror jag inte att någon annan i landslaget heller ville ha så mina over powered pact spöade chaos dvärgarna.
Hursomhelst var Eurobowl otroligt roligt och väl arrangerat. Allt flöt smidigt och det var fantastiska lokaler och bra krubb. Dessutom fick jag spela bloodbowl för första gången på ett år, typ, vilket var nästan lika roligt som att träffa er alla trevliga coacher i Sverige (och annonstädes).
Jag förväntar mig att vara tillbaka i turneringssvängen om cirka ett år då tills dess får ni öva på att möta pact för om jag kan gå 4-1-1 med dem i Eurobowl kan ni ge er på att jag kommer testa dem i Sverige också.
2016 blev bästa eurobowl hittills med råge!!!
Block on!
Lard
Bra arrangerat och trevliga lokaler.
Extra roligt var det att vi endast mötte 1 svenskt lag genom hela tuneringen.
Hade det inte varit för den där @tjub så hade man varit obesegrad under helgen.
*hytter med näven*
Jag förlorade åtminstone mot snygga dvärgar!
Nu ska man bara komma på vilket typ av lag man ska baka in älgen i.
Tack från mig med! Det var en trevlig och välgenomförd turnering!
(Det var mot mig Magnus tokspelade i tredje omgången, tjusig td tycker även jag såhär i efterhand)
Hehe, en bra plan involverar alltid minst en Troll Slayer dodge!
Men inte för EurOpen, men snart
EDIT Men nu är resultaten inne ifrån EurOpen.
Måste säga att jag är förvånad över att de inte räknas dubbelt, som Eurobowl.
Också sjukt besviken med +1,59 efter 3-1-2
https://melisqusbloodbowl.wordpress.com/2016/10/26/sveriges-prestation-i-eurobowl-2016/
Edit: Det är i och för sig rätt trevligt att vara rankad 2:a i Sverige med vampyrer, även om det bara är en kort stund
Säkert var det för att du hoppade in. Jag antar att den du ersatte hade anmält att hen skulle spela vampyrer.
Jag försöker reda ut det.