Pellevin wrote: » @Kaju har ett sätt att kommentera som får mig att undra om han får tillräckligt att äta.
Jox wrote: » Väldigt lyckade och huden är riktigt fin.
Jox wrote: » Smooooth och inspirerande. d= Men en tutorial vill jag verkligen ha.
brocCooLi wrote: » spela dem på europen?
pedda wrote: » Känns ju också väldigt passande att spela ett blågult lag på EurOpen, dvs mina mörkeralver.
pedda wrote: » Det går långsamt framåt
brocCooLi wrote: » pedda wrote: » Det går långsamt framåt tycker det ser ut som att figuren står still?
inforthepain wrote: » Hade Det rört sig långsammare framåt hade hen backat. Det är ett intressant namnval för din spelare.
brocCooLi wrote: » men ja!!!!! FLYTTA TILL GBG!!!!!
Pellevin wrote: » Men om ni flyttar till ärans och hjältarnas land
brocCooLi wrote: » riktigt nice!
Jox wrote: » Skönt att vi tillbaka till topic!
Comments
Haha, ja det undrar jag med
Tack så mycket.
Jag är själv nöjd och ser fram emot att spela med laget.
Kanske till och med detta år
d=
Men en tutorial vill jag verkligen ha.
Tackar och jag tänkte börja med tutorialen i samband med nästa lineman
Jag tror inte att jag är färdig tills dess.
Planen är att spela dem på en turnering här i Berlin i slutet av november.
Känns ju också väldigt passande att spela ett blågult lag på EurOpen, dvs mina mörkeralver.
iofs sant
tycker det ser ut som att figuren står still?
Jag skrev det och inte den. Var alltså underförstått att jag menade målandet och inte figuren
Kan kanske vara fel, men min tyska fru lärde mig att om ett ord slutar på t är det ett det-ord. Samma sak med n och den. Funkar oftast.
Ett bord => Bordet => det bordet. Vilket bord? Det där borta
En sko => Skon => den skon. Vilken sko? Den där borta
Figuren => den figuren rör inte på sig
Målandet => målandet, det går långsamt framåt
Vi lekte med tanken på att flytta till Sverige innan och i så fall till GBG. Blir inget med det. Hade nog inte klarat mig så länge i ordvitsarnas stad
du kanske kallar dina modeller för figuretter? och i så fall blir det ju figurett och det. logiskt sa skomakaren till snickaren.
men ja!!!!! FLYTTA TILL GBG!!!!!
Det var ett par år sedan vi funderade på det och nu blir vi kvar i Berlin.
Man ska dock aldrig säga aldrig
fast pedda pratade ju om att flytta till Sverige?
Tackar! Tror att det kan bli bra när laget är färdigt
apropå det så skrev ju @pedda "Back on topic" men det ser ju mer ut som att figurerna står på någon slags kork?