Klart du ska komma i alla fall pellevin. Eftersom det verkar vara jag som vill ifrån tidigare än andra kan vi ju lösa coachkrisen genom att jag står över sista matchen så får stjärnätaren spela minst den matchen. Alla nöjda och klada hestar.
Eftersom vi är så få kommer vi för övrigt att med största sannolikhet spela hemma hos någon (troligen @Marty33 aka Basse men ska dubbelkolla med honom). Då slipper vi sitta i en sunkig kvarterslokal. De som behöver vägbeskrivning eller adress kan höra av sig till mig med ett privat meddelande på swebba.
Nu är den grundad... Men jag kom precis på att jag har ju en kväll i morgon också så jag behöver ju inte skynda ihjäl mig. Då kan ju mina egna figurer få lite gräs och få lite lack på sig också B-)
Comments
Ja, vem har sagt att män med skäggstubb inte kan vara gulliga.
tänkte det kunde vara svårt för tillresta att hinna skaffa förnödigheter som middag etc
Eftersom vi är så få kommer vi för övrigt att med största sannolikhet spela hemma hos någon (troligen @Marty33 aka Basse men ska dubbelkolla med honom). Då slipper vi sitta i en sunkig kvarterslokal. De som behöver vägbeskrivning eller adress kan höra av sig till mig med ett privat meddelande på swebba.
Har ju glömt att måla Skitter...
Blir nog två speed painting (starplayer) iaf också får jag fixa till dem efteråt ...
Nu är min målad
Tar med den i morgon.
1. @Pellevin (Orc) 18p <br>
2. @inforthepain (Undead) 18p <br>
3. @Snow (Chaos) 16p <br>
4. @Khanmank (Goblin) 6p <br>
5. @Frantic (Underworld) 5p <br>
6. @Marty33 (Undead) 5p
1. @Pellevin (Orc) 33p <br>
2. @Snow (Chaos) 26p <br>
3. @inforthepain (Undead) 23p <br>
4. @Khanmank (Goblin) 23p <br>
5. @Frantic (Underworld) 16p <br>
6. @Marty33 (Undead) 12p
buhuhu! hoppas du inte tar 150+ utan måste spela dem igen och att det går ännu sämre då!!!
mohahahahahaha!!!!!!!!