Buzzqvarna Cup, 18 June, Umeå

124

Comments

• edited June 2016
    Klart du ska komma i alla fall pellevin. Eftersom det verkar vara jag som vill ifrån tidigare än andra kan vi ju lösa coachkrisen genom att jag står över sista matchen så får stjärnätaren spela minst den matchen. Alla nöjda och klada hestar.
  • Ni är så gulliga :)
  • Ingen ställer in. Jag är gärna odd man out om det blir så.
    Ni är så gulliga :)

Ja, vem har sagt att män med skäggstubb inte kan vara gulliga.
  • Har köpt en karta 33cl starköl som finns till försäljning till de som vill ha... 10kr/styck är priset.

tänkte det kunde vara svårt för tillresta att hinna skaffa förnödigheter som middag etc ;)
  • edited June 2016
    Vilka tar med 2x Max Spleenripper åt mig (edit:) på lördag.
  • @Snow Jag tar med en Max Spleenslipper

Eftersom vi är så få kommer vi för övrigt att med största sannolikhet spela hemma hos någon (troligen @Marty33 aka Basse men ska dubbelkolla med honom). Då slipper vi sitta i en sunkig kvarterslokal. De som behöver vägbeskrivning eller adress kan höra av sig till mig med ett privat meddelande på swebba.
  • edited June 2016
    Jag tar med en @snow .. Ska bara speedmåla den ikväll.
  • edited June 2016
    Nu är den grundad... Men jag kom precis på att jag har ju en kväll i morgon också så jag behöver ju inte skynda ihjäl mig. Då kan ju mina egna figurer få lite gräs och få lite lack på sig också B-)
  • edited June 2016
    God damn!!!

Har ju glömt att måla Skitter...

Blir nog två speed painting (starplayer) iaf också får jag fixa till dem efteråt ... :/
  • Lycka till nu allihopa, och må alla chainsaws få kickback!
  • Jag har en special-kickbacktärning ... Kommer aldrig ge kickback ... hoppas jag ...
  • Snow wrote: »
    Vilka tar med 2x Max Spleenripper åt mig (edit:) på lördag.

Nu är min målad :)

Tar med den i morgon.
  • Tar med mig en supporterskara i morgon, är ett par lirare som hoppas få gästspela lite :)b195109.jpg
  • Blev det avgjort var vi ska hålla till? Adress?
  • Jepp. Hos Basse
  • Jag behöver lite tydligare information. Kan man få be om en adress?
  • Mariehemsvägen 33B
  • Kick-off har skett. De lag som är representerade på turneringen är 2x Undead, Chaos, Orc, Underworld och Goblins.
  • Då håller vi good guys på Underworld laget!
  • @Frantic's Underworld leder i varje fall just nu med 1-0 mot @inforthepain's Undead, fast det är många rundor kvar...
  • Efter runda 1:

1. @Pellevin (Orc) 18p <br>
    2. @inforthepain (Undead) 18p <br>
    3. @Snow (Chaos) 16p <br>
    4. @Khanmank (Goblin) 6p <br>
    5. @Frantic (Underworld) 5p <br>
    6. @Marty33 (Undead) 5p
  • Ser ut som det var för många rundor kvar...
  • Efter runda 2:

1. @Pellevin (Orc) 33p <br>
    2. @Snow (Chaos) 26p <br>
    3. @inforthepain (Undead) 23p <br>
    4. @Khanmank (Goblin) 23p <br>
    5. @Frantic (Underworld) 16p <br>
    6. @Marty33 (Undead) 12p
  • är det slut nu eller hur går det?
  • Pellevin tog åter igen en turneringsseger, frågan är ifall han tar en andra placering i serien pga detta
  • Va, är inte turneringen imorgon också? Grattis Pellevin!
  • Var en endagars, gick klent för mig 2/0/2 så får se om man tar 150+, hehe annars får jag lira UD igen nån gång framöver
  • Var en endagars, gick klent för mig 2/0/2 så får se om man tar 150+, hehe annars får jag lira UD igen nån gång framöver

buhuhu! hoppas du inte tar 150+ utan måste spela dem igen och att det går ännu sämre då!!!
    mohahahahahaha!!!!!!!!
  • Vad blev resultatet?
Sign In or Register to comment.