I min lokal saknas det för tillfället tre bord samt 7 stolar innan det kan bli action där. Tur är att @Marty33 har en lokal på sin gård, han ska kolla om han kan låna den...
Den har både bord och stolar och luktar garanterat betydligt trevligare också än vad min gör. Så vi får se vad Basse lyckas luska fram angående den.
Jag vet att jag skrivit det någon annanstans, men hittar det inte. Min plan var att börja första matchen 8, stoppa för lunch efter två matcher och sedan köra två till. Eftersom vi är så få coacher och det finns många loner-motorsågar räknar jag med att matcherna inte blir allt för långdragna.
Någon annan som tänker dyka upp som har några åsikter?
Men allvarligt talat tycker jag det är väldigt hänsynslöst att börja åtta på morgonen, speciellt om man inte förvarnat om det. Jag tillhör de ca 30% av svenska folket som jobbar bättre på kvällstid än dagtid, och att behöva gå upp sju är lika hemskt för mig som det är att starta en match kl elva på kvällen för er morgonpigga. Visa lite hänsyn, snälla.
Eller dra ned på antalet matcher, vilket är tråkigt.
Själv är jag en människa som anser att 8 är en ordentlig sovmorgon. Som det lutar åt just nu blir det 9.00 vi sätter igång. Någonstans i mitten av alla tider som sagts.
Tänkte att jag kunde vara lite mer avslappnad och flexibel när jag organiserade BUZZQVARNA, men lär mig nu läxan att köra på en strikt linje från början så blir det mindre tjafs.
Vi kommer inte köra tre matcher i varje fall. Om inte alla kan spela alla matcher så är det deras problem. För att inte tappa spelare sätter vi väl igång 09.30 med första matchen. Det kommer dock inte bli någon extra paus för middag, så det blir att äta något efter match fyra. Kan vara bra att veta för oss som har problem med blodsockret och behöver äta på någorlunda regelbundna tider.
Det kommer dock inte bli någon extra paus för middag, så det blir att äta något efter match fyra. Kan vara bra att veta för oss som har problem med blodsockret och behöver äta på någorlunda regelbundna tider.
Öl innehållet relativt mkt kolhydrater så det kommer nog vara rätt lugnt
Eventuellt har jag en ny lokal på G... Jag vet mer i morgon...
@Pellevin jag har frågat "Lillspräckarn" om han vill vara med, det vill han men han jobbar natt mot lördag så han skulle fundera lite... Jag återkommer
Comments
Min Spleen Rippermax är målad enligt min målarstandard i cathachan green som mina Nurgle.
Basses är riktigt snyggt målad, bättre än den jag länkade till :P
I min lokal saknas det för tillfället tre bord samt 7 stolar innan det kan bli action där. Tur är att @Marty33 har en lokal på sin gård, han ska kolla om han kan låna den...
Den har både bord och stolar och luktar garanterat betydligt trevligare också än vad min gör. Så vi får se vad Basse lyckas luska fram angående den.
Någon annan som tänker dyka upp som har några åsikter?
Själv är jag en människa som anser att 8 är en ordentlig sovmorgon. Som det lutar åt just nu blir det 9.00 vi sätter igång. Någonstans i mitten av alla tider som sagts.
Vi kommer inte köra tre matcher i varje fall. Om inte alla kan spela alla matcher så är det deras problem. För att inte tappa spelare sätter vi väl igång 09.30 med första matchen. Det kommer dock inte bli någon extra paus för middag, så det blir att äta något efter match fyra. Kan vara bra att veta för oss som har problem med blodsockret och behöver äta på någorlunda regelbundna tider.
tycker du varit precis som vanligt
Öl innehållet relativt mkt kolhydrater så det kommer nog vara rätt lugnt
Eventuellt har jag en ny lokal på G... Jag vet mer i morgon...
Behöver veta hur många bord jag ska ställa i ordning ifall vi blir i min källare trots allt.
Så det blir min illaluktande källare som kommer bli vårt tillhåll om inget annat faller oss i knäna.
Så hur många är anmälda @stareater?
Behöver veta så jag kan ta och fixa i ordning med bord och stolar från jobbet