För er som inte var på Dungeonbowl, så här ser laget ut
Just nu målar jag de fyra sista medlemarna av laget (assassin, 2x lineman och en star player). Förhoppningsvis kan jag börja med nästa projekt inom kort. Har en liten förhoppning om att kunna få klart ett lag till en turnering i början av juni
Comments
De tidiga turnoverserna jämnar säkert ut sig så att det blir lika mycket fram- som baksida. Har ingen statistik på det. Bara magkänslan
känns dock som att det är en väldigt skarp gul färg. men det kanske är kameran som gör det?
Arga onda alver
Jag tror att det är ljust i den sista bilden. Ska se om jag kan ta en bättre bild sen
Hosorna/byxorna ser inte alls för tråkiga ut med basning.
Det enda jag är lite missnöjd med är lackningen.
Just nu är den alldeles för glansig, men det går förhoppningsvis att ordna.
La till lite blommor till halflingsens baser och display bas. Mycket nöjd och det lyfte laget
Jag med, men jag såg det först efter att jag hade plockat ihop allt. Extra dumt eftersom man inte ser blommorna på #7 Jelly Nelsons bas
Blitzers
Blitzer och runner
Dark elf blitzers brukar ju få en del skills, så det är väl lika bra att ta höjd för många skildringar
Tackar!
Snyggt!
Nja, jag gillar att ha allt mattlackat och tack!
Snart färdigt
Just nu målar jag de fyra sista medlemarna av laget (assassin, 2x lineman och en star player). Förhoppningsvis kan jag börja med nästa projekt inom kort. Har en liten förhoppning om att kunna få klart ett lag till en turnering i början av juni