Najs regel för Ogräsen, hade hoppats att alla Ogräs fick Leader skill men en räcker med det det ger 70k extra att handla för vilket säkert kan locka någon att spela med dem.
Tänkte ha en snabb handuppräckning för att få en grov uppskattning av hur många som tänker dyka upp till Buzzquarna. Min förhoppning är att vi blir 12 så vi får dela ut en NAF-trofé.
Jag kan nu meddela att jag lyckats försnilla bort mitt nattjobb natten före Buzzqvarna så jag kommer väl vara lite fräschare i pallet vid matchandet. Har dock inget att skylla på när (inte om) det går dåligt så jag vet inte om det egentligen blev bättre eller sämre ...
Nu har alla turneringspriserna och tärningar dykt upp i brevlådan. Som sagt långt ifrån lika imponerande priser som DOUBT, men de som finns är alla tematiska. Kostnaden för turneringen är strax över 300kr, så vi splitter det på de som dyker upp för att få deltagaravgiften.
Emil har barnen, Klas vet jag inte om varför han inte anmält sig.
Jag skulle kunna kolla med två klassiska magicspelare som @Pellevin känner. Marcus a.k.a "Lillspräckarn" och Jonas Granström som båda spelar eller kan med spelet/reglerna i Blood Bowl.
Nu har jag bokat min resa, så sätt igång och låna Henrik!
Riktigt så långt ska väl inte lånade lag behöva åka. Det enda jag tror kan bli bristvara är motorsågar.
Det fanns ju ett gäng nya spelare på DOUBT. Har ni snackat med dem?
De har varit tysta som möss hitintills när jag försökt kontakta dem. Ska göra ett svep med att vara mer påträngande. Har dock haft mycket att göra senaste veckorna med jobb och sjuka barn. Sånt som brukar kallas livet™
Comments
Hur många är vi anmälda nu och vart ska vi hålla till?
är sex ett bra antal till eller ska jag försöka pressa två till?
Jag skulle kunna kolla med två klassiska magicspelare som @Pellevin känner. Marcus a.k.a "Lillspräckarn" och Jonas Granström som båda spelar eller kan med spelet/reglerna i Blood Bowl.
BTW har jag nu fixat boende, så det börjar likna något
Peter har tyvärr aldrig spelat spelet...
Radge tror jag hade förhinder, Snow kommer ikväll så jag ska kolla med han hur det ser ut....
Riktigt så långt ska väl inte lånade lag behöva åka. Det enda jag tror kan bli bristvara är motorsågar.
De har varit tysta som möss hitintills när jag försökt kontakta dem. Ska göra ett svep med att vara mer påträngande. Har dock haft mycket att göra senaste veckorna med jobb och sjuka barn. Sånt som brukar kallas livet™
låter som en perfekt start på semestern med en bb-turnering ju
Jag har en att låna ut (original)
Och jag vet att basse har en att låna ut
Så de ser inte lika ut heller