Tjo igen gott folk! Nu är deadline för anmälan förbi och jag kommer PMa alla deltagare med bra att ha info. I slutändan vart vi 9st och får inte dela ut någon NAF-trofe men misströsta inte för vi kommer nog ha riktigt kul ändå!
Nu börjar det närma sig. En kollega berättade att hans sexårige son hade skadat sin "pillesnopp" ganska svårt i backen, så passa på att säga farväl på bästa sätt ikväll
Nu börjar det närma sig. En kollega berättade att hans sexårige son hade skadat sin "pillesnopp" ganska svårt i backen, så passa på att säga farväl på bästa sätt ikväll
Det är lugnt! Jag har köpt en suspensoar som har säkerhetsklassats av Navy Seal!
Runda två och lunch avklarad och vi har ett nytt lag i ledning. Duckwings Heirs har klappat upp i ledning efter att han starplayer hemlock stabbade ihjäl Sara the slayer.
Nu när jag till slut har kommit hem kan jag ju klargöra att skogspromenaden jag nämnde ovan inte var inplanerad, utan något som ett antal personer som var dåliga på att åka lift gav sig på. Det var en så kallad genväg. En oerhört dum sådan. Pulsa i en dryg halvmeter snö är inte helt listigt.
Mina alver stod för övrigt för en rätt vass genomklappning dag 2.
Efter att ha tagit en casuality dag ett så tog jag 7 dag två (och då räknar vi inte in fouls och annat sånt skoj, totalt var det 12 alver i dead & injured under de två sista matcherna).
Även försvaret kollapsade, en insläppt TD dag ett, fem dag två och då var det som sagt två matcher dag 2.
Comments
Det är lugnt! Jag har köpt en suspensoar som har säkerhetsklassats av Navy Seal!
Japp, men deras hybris är större, så det är högklassig titan och dessutom väldigt vadderat!
Finns det några riktigt knäppa builds? Med tanke på extra skills spelarna får.
Dags för äventyr! Tjooohoo!
Mina alver stod för övrigt för en rätt vass genomklappning dag 2.
Efter att ha tagit en casuality dag ett så tog jag 7 dag två (och då räknar vi inte in fouls och annat sånt skoj, totalt var det 12 alver i dead & injured under de två sista matcherna).
Även försvaret kollapsade, en insläppt TD dag ett, fem dag två och då var det som sagt två matcher dag 2.
Ser fram mot att höra om hur dåligt det gick för dig i ännu en turnering.
Och här kommer slutresultatet:
Närbild på priser och vinnarna av Most touchdowns, Champion, Most casulties & Best Stunty: