AdventureBowl 6-7 Feb 2016

13»

Comments

• Har du räknat med mig då, för jag kommer alltså med! (ja, detta är min anmälan... :D)
  • yepp, redan räknat dig. Du hade inget val :)
  • Tjo igen gott folk! Nu är deadline för anmälan förbi och jag kommer PMa alla deltagare med bra att ha info. I slutändan vart vi 9st och får inte dela ut någon NAF-trofe men misströsta inte för vi kommer nog ha riktigt kul ändå!
  • Nu börjar det närma sig. En kollega berättade att hans sexårige son hade skadat sin "pillesnopp" ganska svårt i backen, så passa på att säga farväl på bästa sätt ikväll :)
  • Pellevin wrote: »
    Nu börjar det närma sig. En kollega berättade att hans sexårige son hade skadat sin "pillesnopp" ganska svårt i backen, så passa på att säga farväl på bästa sätt ikväll :)

Det är lugnt! Jag har köpt en suspensoar som har säkerhetsklassats av Navy Seal!

• Hur är det med handukar och sängkläder, måste det tas med eftersom det är stugor vi bor i?
  • Lakan finns men handukar kan vara bra att ta med sig. Vet inte om de finns där så packa en för säkerhets skull.
  • Då är vinterkläderna äntligen packade :) Skall bli riktigt kul med lite blood bowl, äventyr och semester!
  • Säkerhetsklassats av Navy Seal? Amerikanska snoppar är mindre än svenska. Det är vetenskapligt bevisat.
  • helllstrom wrote: »
    Säkerhetsklassats av Navy Seal? Amerikanska snoppar är mindre än svenska. Det är vetenskapligt bevisat.

Japp, men deras hybris är större, så det är högklassig titan och dessutom väldigt vadderat! :D
  • jag fixade i ordning min motorsåg precis så nu är jag redo :D
  • Första matchen avklarad och vi har Halflings i ledning!

RUNDA1.jpg
  • Runda två och lunch avklarad och vi har ett nytt lag i ledning. Duckwings Heirs har klappat upp i ledning efter att han starplayer hemlock stabbade ihjäl Sara the slayer.

RUNDA2.jpg
  • Ser bra ut och verkar härligt!
    Finns det några riktigt knäppa builds? Med tanke på extra skills spelarna får.
  • edited February 2016
    Pidpads alver griper tag i ledning med Pellevin strax bakom.

RUNDA3.png

Dags för äventyr! Tjooohoo!
  • Jag hoppas Duckwing har en leaping Froxigor.
  • Snyggt Pidpad!
  • Överlevde någon gårdagens äventyr?
  • Vinnare blev Pellevin tätt följd av skuld. Duckwing vann most td och jag vann stunty och most cas.
  • Jag var nära att drunkna i kälkbacken men klarade mig helskinnad
  • Jävla skogspromenad. Dock inte fullt lika korkat som lockmund och skulds språngmarsch uppför
  • Nu när jag till slut har kommit hem kan jag ju klargöra att skogspromenaden jag nämnde ovan inte var inplanerad, utan något som ett antal personer som var dåliga på att åka lift gav sig på. Det var en så kallad genväg. En oerhört dum sådan. Pulsa i en dryg halvmeter snö är inte helt listigt.

Mina alver stod för övrigt för en rätt vass genomklappning dag 2.
    Efter att ha tagit en casuality dag ett så tog jag 7 dag två (och då räknar vi inte in fouls och annat sånt skoj, totalt var det 12 alver i dead & injured under de två sista matcherna).
    Även försvaret kollapsade, en insläppt TD dag ett, fem dag två och då var det som sagt två matcher dag 2.
  • edited February 2016
    Grattis @Pellevin!

Ser fram mot att höra om hur dåligt det gick för dig i ännu en turnering. :)
  • Det var hemskt! Orättvisorna stod som spön i backen. Skulle det varit ett turspel hade jag kommit sist.
  • Herp derp vaknade just, vart nog lite trött efter helgen hehehe. Här kommer resultatet från runda fyra:

RUNDAFOUR.jpg

Och här kommer slutresultatet:

RUNDAfinal.jpg

Närbild på priser och vinnarna av Most touchdowns, Champion, Most casulties & Best Stunty:

hhjj.jpg

2016_02_07_13_19_23.jpg

• @Pellevin och hans mage alltså <3
  • Uppdaterad ranking redan, imponerande snabbt
Sign In or Register to comment.