Jag och (åtminstone) 2 personer har planerat att ha ännu en Bloodbowlkväll på KTH.
Denna gång tänkte vi även försöka registera in våra nya lag till Open Season (inför nästa säsongs Stockbowl).
Om någon av er är sugna på att möta oss eller komma och spela, så är ni mer än välkomna .... Vi får plats med ungefär 4-5 bord i det rum vi spelar i.
Dag: Tis
Tid: Från ungefär 16.00
Plats: KTH (Teknikringen 56 - mer info ifall ni kommer)
Man kan lägga in matcherna i systemet själv så länge lagen är aktiva i Open season. Gå in på Open Season, klicka på "Matches" och sedan på "Add new matches"
Jag är ju också sugen på en match. Men kan tyvärr bara onsdag och föreslår i vanlig ordning då bishops på Folkungagatan.
Det med reservation om att ifall min ligamatch spelas på onsdag. Då faller även open matchen bort men högst osannolikt eftersom Pers och Vikings match inte är spelad än...
Missa inte heller att alla nya spelare har rätt att skapa Youngblood-lag från början där lagets skador inte blir lika allvarliga i de tre första matcherna.
Comments
Tack ändå och tack för svaret.
Denna gång tänkte vi även försöka registera in våra nya lag till Open Season (inför nästa säsongs Stockbowl).
Om någon av er är sugna på att möta oss eller komma och spela, så är ni mer än välkomna .... Vi får plats med ungefär 4-5 bord i det rum vi spelar i.
Dag: Tis
Tid: Från ungefär 16.00
Plats: KTH (Teknikringen 56 - mer info ifall ni kommer)
Vill ni veta vilka som skall mötas, så ni kan skapa dessa matcher?
Hur lång framförhållning vill ni ha?
Det med reservation om att ifall min ligamatch spelas på onsdag. Då faller även open matchen bort men högst osannolikt eftersom Pers och Vikings match inte är spelad än...