Open 4 challenges

edited August 2015 in StockBowl
Nu är vi igång. Första matchen blir ett klassiskt möte, Rookievampyrer mot midlevel Underworld.

Nytt för denna säsong:
1. Man får endast spela en match mot varje motståndare
2. Om båda coacherna är överens kan de spela DungeonBowl istället för vanlig BloodBowl. Hör av er för regelgenomgång och utrustning.
«1345

Comments

• edited August 2015
    Kan jag föreslå följande? ... att om utmanartråden stått stilla i en vecka så kan man göra en ny utmaning så man slipper vänta på att någon annan lägger en ny utmaning.
  • Il_Maestro wrote: »
    Kan jag föreslå följande? ... att om utmanartråden stått stilla i en vecka så kan man göra en ny utmaning så man slipper vänta på att någon annan lägger en ny utmaning.
    Det har i praktiken funkat så att man kan utmana vem som helst när som helst. Det enda hindret jag ser mot helt öppna utmaningar är att det kan bli besvärligt att hålla ordning på Deadly Gladiator.
  • Ett litet påpekande. I och med att säsongen nu har startat kan ni inte anmäla era lag själva. Skicka ett meddelande här eller ett mail till info at stockbowl.se så fixar vi in ditt lag. Välkomna!
  • Aha, det var därför jag inte lyckas anmäla mitt lag. Chaos Pactlaget "Rerolls are for losers" vill åtminstone stå med på sidan.
  • Fixat, hör av dig om du vill köpa rerolls, de kostar nämligen dubbelt för dig nu, men vill du ha ett par kan det ordnas innan du spelar första matchen. Men å andra sidan kanske ditt lagnamn betyder något ;)
  • Rerolls med det laget? ;)
  • fixa du mig med erik,jag har anmält,trodde det var fel på sidan när jag inte kom med =)
  • utan rr det är hardcore det =)
  • High elfs laget,är det inte anmält,jag spamma knappen när jag trodde jag gjorde fel =)
  • Ok, jag fixar inom 24 timmar, är upptagen hela dagen.
  • Petade in alverna åt @viking så det är fixat nu!
  • Tack Ozt
  • vid passande läge nästa vecka så vill jag köra dungeon bowl mot dig erik
  • jag utmanar dig erik
  • Jag ska försöka köra en match (minst!) i Open 4. Hunden bet dock rätt rejäla märken i mina Wood Elves som håller på att målas. Den lilla sat-pälsen! Aja, bara att fila, fylla, fila, grundmåla och börja om...
  • Jag anmälde mitt lag på info@stockbowl.se men det verkar inte som någon commish hunnit lägga in dem än.
  • @Viking på torsdag på Alphaspel?
  • @Zeke73: jag har lirat Warmahordes hela dagen och Dominion hela kvällen, så jag har inte haft möjlighet förrän nu. Laget är skapat, men jag har inte petat in det i Opensäsongen ännu eftersom det skulle fördubbla priset på rerolls för dig.
  • @Pellevin: Tack, nu har jag köpt in laget. Eftersom det är ett Chaos Pact-lag är det viktigt med rerolls, eller hur Mooselord? ;)

• Jag ska spela Martin nu på Onsdag,tar du med High Elf dit så kan vi snacka där ??
  • edited August 2015
    Pellevin wrote: »
    Il_Maestro wrote: »
    Det har i praktiken funkat så att man kan utmana vem som helst när som helst. Det enda hindret jag ser mot helt öppna utmaningar är att det kan bli besvärligt att hålla ordning på Deadly Gladiator.
    Ok. Följande gäller då för Deadly Gladiator:
    - Om du postat en utmaning får du inte posta en till förrän minst en annan spelare har postat ELLER om ingen har postat en utmaning på en vecka.
    - Endast ett lag kan utmanas per post, postas flera lag räknas det första laget som utmanat och övriga lag måste utmanas igen enligt utmanarreglerna.
    - Om du inte antar en utmaning innan du spelar din nästa open match blir du diskvalificerad från Deadly Gladiator
    - Om du inte antar en utmaning innan säsongen är slut blir du diskvalificerad från Deadly Gladiator

Edit: La till att man endast kan utmana ett lag per post
  • Zeke73 wrote: »
    @Pellevin: Tack, nu har jag köpt in laget.
    Laget är nu med i Open 4.
  • @Pellevin: Toppen, då kanske det kan bli en dust mot dina blodsugare snart då?
  • Någon som vill möta mig torsdag i open? Har ett chaosdvärg lag som då spelat en match.
  • edited August 2015
    Utmaningar borttagna.
  • @MartinS: Mutants and Scum är redo för en match på torsdag!
  • Pelevin

Skulle vilja anmäla mina orker till open season.
    Har försökt några gånger då anmälningsknappen dök upp, men det har inte gått.

Mats
  • edited August 2015
  • @Pellevin: Jag utmanar dina blodsugare.
Sign In or Register to comment.