Open 4 challenges

135

Comments

• Får tyvärr ställa in min utmaning då jag inte känner att ja mår så bra för ikväll. Hade fö. Tagit utmaningen mot dig @Pellevin, då även om Jox må vara snällare så ligger vi närmare i TV (Och så slipper jag plugga på de femti-elva spelartyperna i hans lag).
  • Ok, det får bli någon annan gång då. Krya på dig, och välkommen tillbaka!
  • så, någon som har tid i veckan för att möta ett skaven lag.. 1030k TV ..
  • @Iktah: Mina kaospaktare möter gärna dina råttor. Onsdag kl 18 på Alphaspel?
  • @Zeke : Absolut, game on! onsdag låter toppen, slutar kl 1730 så kan vara där runt 1800 tiden ^^
  • @Zeke : la upp matchen ^.-
  • @Iktah: Toppen, kul!
  • @Zeke: Är på TC nu så kan bli en par bitar sen men är på G, jobbet tog lite mer tid än väntat
  • @Iktah: Ok, jag skriver ut matchrapporter så länge.
  • Grym match mkt dödsfall, min sida har håll att fylla ut nu, men bra ost har mkt hål, eller? Eller?
  • Det är väl därför man har en extra linjeråtta?
  • Exakt.. rätt spelare dog så att säga.. jag tänkte omgruppera måla klart laget och bygga journeyrats så tar vi en match till nästa vecka om någon är game on dvs?
  • Jag kan nästa torsdag.
  • @Pellevin Absolut då kör vi nästa, kan komma loss till att vara vid alphaspel vid 1820..
  • Bra, då ses vi då.
  • Jag är också redo för game nästa vecka, både Onsdag och Torsdag, kanske även helgen.
  • Alexius. Vill och kan du möta mig torsdag med start klockan 18 på Alphaspel?
  • Låter som en plan.
  • Toppen, då ses vi där.
  • Någon mer dag under nästa vecka utom Torsdag som någon kan tänka sig spel?
  • @Pellevin, har fått förhinder , ska täcka sjukdomsfall på jobbet ikväll -.-
  • Ok, då tar vi det någon annan gång. Ha en bra kväll :)
  • edited October 2015
    Efter en match som har lämnat Chosen of Xe'Lius starkare än någonsin (och Azgorgh något svagare) så är ödlemännen redo för en ny match. Any takers?
  • Efter två veckors inaktivitet så börjar mina ödlor bli rastlösa...
  • Jag vill gärna lira, men WC i Italien denna helg kommer emellan för mig, och flera andra. Men jag lirar gärna inom ett par veckor.
  • JoxJox
    edited November 2015
    Nu när matchrapporterna och bilder strömmar in från världscupen stiger ju spelsuget.

Så är det någon som vill möta mina underjordingar en kväll här nästa vecka (9/11-11/11. Mån-ons alltså)

@axelius kanske är sugen?
  • Jag kan köra en match på tisdag, men eftersom Axelius varit ute här och fiskat förut utan framgång, så tycker jag inte att det är mer än rätt att låta honom få förtur om han skriver här inom en rimlig framtid :)
  • Tisdag är en bra dag för mig också.

@axelius kan väl få till slutet av kvällen, säg 18, innan vi styr upp en plats.

Bishops igen är ett förslag... De stänger ju tolv på tisdagar...
  • Ja, då har klockan passerat 18.... ;-)

Vad säger du @mooselord, vill du möta mig trots all TV-skillnad?

Och funkar bishops igen?
  • Vi kör på bishops. Jag jobbar i östertälje och kommer nog till bishops 1815 eller så. Vi kan ta resten via mejl.
Sign In or Register to comment.