Tips av figurer till star players som aldrig "släppts".

edited October 2015 in Blood Bowl
Tjo flöjt!

Har snart lyckats få tag på alla star players men vissa har GW aldrig gjort så jag tänkte kolla om ni har några tips på figurer jag skulle kunna försöka lägga vantarna på för att få samlingen komplett.

De jag saknar är

Humerus Carpal
Icepelt Hammerblow
Ithaca Benoin
Lottabottol
Quetzal Leap
Setekh

Så dela nu med er av era hemligheter vilka figurer ni har "proxat" eller köpt :)

Comments

• Jag har en Ithaca Benoin över ifrån det här laget om du är intresserad?

764b84b0e59ff4e94e62d35c1281124f_original.jpg?v=1402497617&w=680&fit=max&auto=format&q=92&s=3c7b2866bfecad2148e5eb635e1eda36
  • Absolut, vad vill du ha för den?
  • 5€?

Problemet är frakten (ifrån Berlin), 3,45€.
    Synd att jag inte hade läst det här innan StockBowl Cup-helgen.

Alternativt kan jag skicka figuren nästa gång jag är i Sverige, dvs senast i slutet av december
  • Inga problem, har du swish?

Du kan ju skicka ett privatmess med kontonummer alt mobilnummer så skriver jag en rad när jag skickat pengarna och adressen :)
  • @Frantic, vet inte om du spelade säsongen jag körde khemri i ligan, men jag använder en sån här från impact som setekh.

ProPlayer_Suketh.jpg

och en sån här från Meiko som Ithaca Benoin

wight-revabowl-meiko-blood-bowl.jpg

Om man inte har något mot lite stora miniatyrer så har ju willy en del som är rätt så snygga. Som ST4 setekh kan jag dessutom köpa att han är huvudet längre än resten.
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">
    REF%2B0120.JPG
    ref+0107.jpg
    ref+0079.JPG
    </div></div>
  • edited October 2015
    Jo jag minns men jag minns inte storleken på figuren, han har ST4 så som modell är den bra, men var den inte lite mindre än övriga?

Jag kan minnas fel. Annars är "Ghostrider"-kopian rätt ok ;)

EDIT: visst har vi rabatt inför doubt 7?

Skulle kunna kolla det finns för alternativa figurer på övriga star players där också.
  • Det blir rabatt för de som vill beställa från Impact! Till doubt i varje fall. Andra leverantörer vet jag inte riktigt ännu. Beror lite på intresse.
  • edited October 2015
    Gäller det allt på deras sida eller bara deras "egna" figurer?
  • edited October 2015
    @Stareater jag slår till på följande tre:

Willy Snow Troll - 16.95€ (Icepelt Hammerblow)
    Willy Wight 2 - 7.95€ (Setekh)
    Humerus Carpal - 7.95€ (Humerus Carpal)

också Ithaca Benoin av @pedda gör att jag kan stryka fyra st från listan :D

Men Skink-star-players blir svårare, hmm
  • 10% på allt, men bara saker som Impact producerar gör att vi får extra gratisprylar som priser till turneringen.
  • Fast Lottabottol och Quetzal Leap är väl en slann blitzer och catcher, inte skinks.
  • Stareater wrote: »
    Fast Lottabottol och Quetzal Leap är väl en slann blitzer och catcher, inte skinks.

Japp och det finns figurer för dem här
  • Hm, de har ju "VLL" så du kan ha rätt det är nog en Linemen star player samt en Catcher

Oh, då ska jag leta vidare. :)

...och jag tror alla tre är Impacts egna figurer så lägg in mina tre figs på din beställning

Sign In or Register to comment.