Tips av figurer till star players som aldrig "släppts".
Tjo flöjt!
Har snart lyckats få tag på alla star players men vissa har GW aldrig gjort så jag tänkte kolla om ni har några tips på figurer jag skulle kunna försöka lägga vantarna på för att få samlingen komplett.
De jag saknar är
Humerus Carpal
Icepelt Hammerblow
Ithaca Benoin
Lottabottol
Quetzal Leap
Setekh
Så dela nu med er av era hemligheter vilka figurer ni har "proxat" eller köpt
Har snart lyckats få tag på alla star players men vissa har GW aldrig gjort så jag tänkte kolla om ni har några tips på figurer jag skulle kunna försöka lägga vantarna på för att få samlingen komplett.
De jag saknar är
Humerus Carpal
Icepelt Hammerblow
Ithaca Benoin
Lottabottol
Quetzal Leap
Setekh
Så dela nu med er av era hemligheter vilka figurer ni har "proxat" eller köpt

Comments
Problemet är frakten (ifrån Berlin), 3,45€.
Synd att jag inte hade läst det här innan StockBowl Cup-helgen.
Alternativt kan jag skicka figuren nästa gång jag är i Sverige, dvs senast i slutet av december
Du kan ju skicka ett privatmess med kontonummer alt mobilnummer så skriver jag en rad när jag skickat pengarna och adressen
och en sån här från Meiko som Ithaca Benoin
Om man inte har något mot lite stora miniatyrer så har ju willy en del som är rätt så snygga. Som ST4 setekh kan jag dessutom köpa att han är huvudet längre än resten.
<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">
</div></div>
Jag kan minnas fel. Annars är "Ghostrider"-kopian rätt ok
EDIT: visst har vi rabatt inför doubt 7?
Skulle kunna kolla det finns för alternativa figurer på övriga star players där också.
Willy Snow Troll - 16.95€ (Icepelt Hammerblow)
Willy Wight 2 - 7.95€ (Setekh)
Humerus Carpal - 7.95€ (Humerus Carpal)
också Ithaca Benoin av @pedda gör att jag kan stryka fyra st från listan
Men Skink-star-players blir svårare, hmm
Japp och det finns figurer för dem här
Oh, då ska jag leta vidare.
...och jag tror alla tre är Impacts egna figurer så lägg in mina tre figs på din beställning