Pride Of Bögenhafen

2»

Comments

• tycker som @Pellevin, dauntless! men det räcker att en har det. den andra ska ju självklart få dirty player! :D
  • eller pro!
  • fend eller wrestle?
  • ok, nu har jag ändrat mig igen men den här gången ska jag inte ändra mig mer.

wrestle på en som @suncar säger, så kan den andra springa fram och foula sen med dirty player :D
  • Pro och Strip Ball.
  • Block och Wrestle
  • brocCooLi wrote: »
    ok, nu har jag ändrat mig igen men den här gången ska jag inte ändra mig mer.

wrestle på en som @suncar säger, så kan den andra springa fram och foula sen med dirty player :D

+1
  • Tycker dauntless inte skulle vara helt off.
    Du kommer möta mig med ett par St4/5 spelar samt tusses Khemri i runda sju.
    Skulle kunna göra de matcher sjukt random och intressanta...
  • Wrestle och dirty player. Du skulle bli en bättre blood bowlspelare om du lärde dig konsten att foula så jag röstar på dem av pedagogiska skäl,
  • AV7 = dirty player

Andra = Fend
  • AV 7 = Kick
    Av 8 = Wrestle/Block
  • edited October 2015
    Gillar alla som föreslår dirty player till @Viking som har en väldigt stark ovilja att foula. :)

Jag tycker dock det låter fantastiskt så sällar mig till kören:

AV7: Dirty Player
    Andra: Dauntless
  • edited October 2015
    Wrestle och Dirty player blev dom som fick mest röster,så när dom kommer tillbaks efter sina smockor efter magos lag så är dom redo

verkar som jag måste börja foula då grrr =)
  • Varje chans som ges!
  • möter ju pellevins squishy high elfs,kanske dags träna in ful kicken då =)
  • Jag tycker du ska införa regeln att din Dirty Player MÅSTE foula varje runda om han kan!
  • Det tycks inte finnas någon ände på de goda idéerna här :(
  • men Erik du har en High Elf blitzer med mighty blow och piling on,kom igen nu,verkligen oalviskt av dig =)
  • Nackdelen med regeln att foula varje turn är att Viking kanske inte lär sig foul-timing. Fördelen med "alltid foula" regeln är att Viking kan skylla varje foul på MartinS och på så sätt slippa ha dåligt samvete för det och därmed komma över sina foulaversioner :)
  • Och han har en dejt med en human lineman med Dirty Player och AV7 ;)
  • Citerar AV7 spelaren:

"Live fast - die young"

Men överlev på att bli utvisad :-)
Sign In or Register to comment.