Jag utmanar er att spela era matcher mot mig utan rustning på! Dvs ni får av7 fast +1ma på alla longbeards och blitzers! Känns ju inte mer än rätt när ni ska spela mot alver?
Jag utmanar er att spela era matcher mot mig utan rustning på! Dvs ni får av7 fast +1ma på alla longbeards och blitzers! Känns ju inte mer än rätt när ni ska spela mot alver?
Blir det inte lättare för dvärgarna om de får +MA? Problemet för alverna är väl inte rustningen (eftersom alvlagen inte är bashlag) utan tackle? Om du ger alla blocers +MA har de lättare att komma ifatt alverna, vilket borde göra det lättare för dvärgarna.
Blir det inte lättare för de mindre människorna om de får +MA? Problemet för alverna är väl inte rustningen (eftersom alvlagen inte är bashlag) utan tackle? Om du ger alla blocers +MA har de lättare att komma ifatt alverna, vilket borde göra det lättare för de mindre människorna.
Comments
Vad får alverna då? Av 9 och movement 5? :P
Du menar Sea Elfs? https://fumbbl.com/help:SeaElv
Oj, har aldrig sett dem men vad obalanserade de måste vara med de priserna. Känns som 70k för RR och två blitzers (inte fyra) hade varit mer rättvist.
AV8 och thick skull är fortfarande rätt stabilt.
/Mago